Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har hatt mange problemer i den tiden jeg har vært kunde i tillegg er prisen alt for høy .
Telenor gjorde absolutt alt feil, så jeg sa dem opp før jeg kom i gang med å bruke internett i det nye huset. Etter at avtalen var gjort begynte det å komme oppringninger fra dem annenhver dag omtrent, uten at det var noen der når jeg svarte. Fikk slutt på dette etter to-tre uker. De sendte ruteren lenge før avtalen, og da fakturaen kom var månedsprisen 250 kr. høyere enn tilbudet, også betydelig høyere enn pris oppgitt på nett, og de satte i gang abonnementet en måned for tidlig.
Skrur stadig prisene opp MYE, og tar stadig betalt for tjenester man ikke ønsker, ikke har bedt om og ikke vil ha. Lite behjelpelig kundeservice.
Fikk feil på min antenne, ringte Telenor å fikk beskjed om at de skulle sende en tekniker innen 1-2 dager, pluss at jeg fikk 200 GB på mitt mobiltelefon for å surfe på mens jeg venter, dagen etter kom det en å byttet antennen min og alt funket normalt igjen. Alt gikk på garantien. Så synes de gjorde en kjempe jobb raskt og enkelt.
Kvaliteten på nettet er helt greit. Men det er LATTERLIG dyrt! Her må noe skje.
Dårlig kundeservice. Umulig og komme frem på tlf og lite behjelpelige når de til slutt svarer
Helt ok, litt ustabilt til tider, men ved testing så er farten god, men reelt ikke godt nok.