Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Telenor øker mnd avgift på abonnement 19 dager etter at tjenesten ble tatt i bruk. Tok kontakt med kundeservice i dag uten å få noen forståelse for klagen samt at kundebehandler ikke har kjennskap til avtalevilkårene til Telenor. Når bredbånd ble tatt i bruk koblet Telenor ned fasttelefoni og jeg var uten i noen dager. VÆR obs når hvis dere tenker på å inngå avtale med Telenor
Hakker jevnlig. Selgerne lyver om fastpris. Elendig kundeservice. Husk å ta kontakt med forbrukerrådet hver gang du blir snytt av Telenor.
Vi har snart en linje som er 40 år gammel, og det kan merkes. Nettet har blitt mer og mer ustabil etter årene. Ofte får vi 0,1mbs inn og 0,001mbs ut, som er ubrukelig tregt. Vi har ringt så ofte til kundeservice at de snart kjenner oss der oppe. Vi har sagt ifra flere ganger at linja begynner å bli dårlig, nå må dere gjøre noe her. Men tror du de gidder å bruke penger på oss og det lille nabolaget vårt? Nei da, det gjør dom ikke! De har til og med sagt, at de ikke klarer å finne på flere løsninger. Og at hvis det fortsetter sånn, er muligheten tilstede at linja blir stengt av! Beklager Telenor, men vi betaler full pris for internettet, samt aksepterer vi hver eneste pris økninger hver måned. Fordi andre får fiber. Skam dere!
Deres behandling, spesielt av eldre kunder uten teknisk forståelse er helt forkastelig. De som jobber der virker ikke som de har tekniskkunnskap i det hele tatt, å henviser til "Telenor Eksperten" som er svin dyrt. OBS: De fraskriver seg ansvar for den "Trådløse" delen av Modem/Ruteren de leverer. Anbefaler alle å holde seg langt unna slike useriøse firmaer.
Langt unna hastighet lovet. Ping håpløs. Syntes det har blitt verre etter byttet til Telenor fra Canal digital, selv om det ikke burde være noe forskjell.
Etter nytt eierskap Canal Digital-Telenor godtok jeg et tilbud om kostnadsfritt økt hastighet av mitt bredbånd. Ba om å avslutte dette etter ca 3 timer med resultat kr. 18,- men ikke nok med det. De sa de måtte behandle meg som en "ny" kunde og derfor fakturere med forskudd på brebånd 3 mnd.??? Hva er dette for noe tull? jeg har hatt forhold til Canal Digital en årrekke uten vansker... Ble også informert ov ved omlegging fra Canal Digital til Telenor IKKE ville bli NOEN endringer i mitt kundeforhold
Jeg bor på Sandsli i en borettslag og vi har bredbånd, Canal Digital har nå bitt på Telenor før jeg brukt 50 MB/ps og det var helt nok for oss. Nå måtte jeg bitte hastighet på 100 MB og det er fortsatt dårlig! 1GB fil lastet i 30 minutter ned, Forferdelig! Før ventet jeg 10 minutter. De svindler folk.