Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg betaler over 500 kr for Internettet mitt som er levert av Telenor, men jeg får kun 4mb/s. Når jeg snakker med kundeservicen sier de at de ikke skjønner hva jeg snakker om og det ender med at de legger på. Etter denne opplevelsen med Telenor kommer jeg aldri til å bruke de til noe igjen. De ville heller ikke prøve å hjelpe meg engang.
Etter å ha ventet på installasjon av fiberkabel i 7 måneder og mer enn 30 purringer, så ble plutselig ordren bare kansellert av Canal Digital/Telenor uten begrunnelse eller tilbakemelding. Selskapet følger aldri opp henvendelser, "saksbehandlerne" lyver konsekvent og ingen tar ansvar. Hadde det ikke vært for at de har monopol og det ikke finnes alternativer, så ville et slikt selskap aldri kunne overleve.
Om du ringer for å bli kunde så møter du på «hyggelige» ansatte som manipulerer deg til å bli medlem. Dersom du er eksisterende kunde vil de nedprioritere deg, avslutter som oftest samtaler før kunden har dekket sitt behov og hjelp er ikke å få dessverre. Er meget skuffet over servicen samt kompetansen Telenor-ansatte har. Hilsen En skuffet kunde som vil meddele sin erfaring med dere når som helst deres merke skulle dukke opp.
Skal sende inn skjema med hva som ikke fungerer og det er ikke mulig for » send inn « knappen virker ikke. Ikke mulig å få hjelp på oppgitt nr. Blir bare henvist til en nettside.
Får å få inn 5 GHz båndet må du ha TV. De holder ikke avtaler. Skal du ha hjelp da må du ringe Telenor eksperten til Kr 26 i minuttet
Internett er oftest dårlig. Har tendenser til å hoppe av ett par ganger om dagen til tross for bra dekning og alt skal tilsynelatende være i orden. Med andre ord, ubegrunnet årsak. Dette er helt forferdelig irriterende fordi du får seriøst ikke fullført noen ting. Skrur du da på data derimot fungerer alt som det skal. Dermed er Telenor lureri. Kundeservice var hyggelig i stemmen men løy om bindingstid. Jeg har alltid hatt Telenor fra jeg var lita men eneste grunnen til at jeg holder meg her etter at jeg ble 18 er fordi jeg har kun data abonnement og ikke WiFi. Yng goodie er det som passer meg best som abonnement akkurat nå, da får jeg faktisk grei menge data pluss goodie til en ok pris. Data fungerer 'overraskende' nok alltid. Jeg leier hybel ett sted hvor (bra) WiFi er inkludert, men hadde jeg måtte hatt eget WiFi hadde jeg ikke nølt med å bytte med en gang.
Aldri opplevd så dårlig service før. Og aldri hadde jeg trodd det skulle bli så mye styr rundt det å få installert nettverk. Telenor er rett og slett ikke til å stole på. De sier du skal få gratis ditt og datt, og i neste øyeblikk kommer det en skyhøy faktura i postkassen din. De styrer fælt med fakturaer og det virker ikke som de har peiling på hva de driver med. Veldig dårlig kommunikasjon mellom Telenor og deres montører, noe som bør forbedres. Hastigheten de lovet oss holder ikke mål rett og slett. Etter mine erfaringer ville jeg holdt meg langt unna Telenor.