Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Internett er oftest dårlig. Har tendenser til å hoppe av ett par ganger om dagen til tross for bra dekning og alt skal tilsynelatende være i orden. Med andre ord, ubegrunnet årsak. Dette er helt forferdelig irriterende fordi du får seriøst ikke fullført noen ting. Skrur du da på data derimot fungerer alt som det skal. Dermed er Telenor lureri. Kundeservice var hyggelig i stemmen men løy om bindingstid. Jeg har alltid hatt Telenor fra jeg var lita men eneste grunnen til at jeg holder meg her etter at jeg ble 18 er fordi jeg har kun data abonnement og ikke WiFi. Yng goodie er det som passer meg best som abonnement akkurat nå, da får jeg faktisk grei menge data pluss goodie til en ok pris. Data fungerer 'overraskende' nok alltid. Jeg leier hybel ett sted hvor (bra) WiFi er inkludert, men hadde jeg måtte hatt eget WiFi hadde jeg ikke nølt med å bytte med en gang.
Aldri opplevd så dårlig service før. Og aldri hadde jeg trodd det skulle bli så mye styr rundt det å få installert nettverk. Telenor er rett og slett ikke til å stole på. De sier du skal få gratis ditt og datt, og i neste øyeblikk kommer det en skyhøy faktura i postkassen din. De styrer fælt med fakturaer og det virker ikke som de har peiling på hva de driver med. Veldig dårlig kommunikasjon mellom Telenor og deres montører, noe som bør forbedres. Hastigheten de lovet oss holder ikke mål rett og slett. Etter mine erfaringer ville jeg holdt meg langt unna Telenor.
Får ikke hjelp. 😥 Virker ikke. Har besøk fra utlandet som trenger å kontakte folk hjemme.
Kundeservice opptrer direkte spydig og ønsker kun å få deg forbi i telefonkø.
De skrur ned nettet over tid for at du skal oppgradere. Vi har kun Telenor i nabolaget. Ekstremt misfornøyd
Vanskelig på komme i kontakt med kundeservice, lang ventetid.
Internett kvaliteten er den dårligste jeg noen gang har hatt, vurdere å bytte tilbake til altibox.