Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Telenor Bredbånd
2.2
897 verifiserte omtaler

Telenor Bredbånd omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.2
Dårlig
897 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#63
Forferdelig
Telenor Bredbånd er rangert
#63 av 67 fiberleverandørerer
12%
Forferdelig
12% anbefaler Telenor Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 897 omtaler om Telenor Bredbånd

FILTRER OMTALER
64
52
100
139
542
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telenor Bredbånd
Telenor Bredbånd har 897 verifiserte omtaler på Bytt.no

Alltid på nett garanti er 100% løgn!

Omtale av  Jan T

Etter et tordenvær så røyk internettet sakte men sikkert i løpet av tre fire dager. Telenor ville sende teknikker og feilsøke noe jeg var uenig i men ja ja. Etter fire dager fikk jeg til svar at jeg trengte ett nytt modem og ruter. Ok et par dager til uten nett til da. Når det kommer har de selvfølgelig bare sendt ruteren og har glemt modemet. Har nå vært uten nett i 7 dager og satser på at modemet kommer over helgen. Dette hadde gått greit dette viss alltid på nett garantien hadde vært det jeg trudde det var, ja å alltid være på nett. Det telenor mener er å alltid være på nett er å sende meg en datapakke på 15gb som skal vare i 5 dager og du får ikke ny i mellomtiden. Er nå oppe i seks kjøpte ekstrapakker til den nette sum av 1200kr. Blei heller ikke opplyst at telenor flexi abonomanget ville vært billigere. Uansett så bytter jeg tlf til ice som tilbyr 1000gb i ice+ områder til kun 100kr mnd. Hadde jeg hatt mulighet til å bytte internett leverandør så hadde jeg også gjort det.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Verdens verste hastighet og kundeservice

Omtale av  Lea

Faktisk det verste internettet noen sinne. Ikke nok med at det er utrolig treigt uansett oppgradering, men når internettet er nede og vi ringer kundeservice om hjelp, er de lite behjelpelig og gir INGEN SVAR. De sier bare vi kan vente, og vi har ventet i tre dager uten internett. Dette er et mareritt som ikke ser ut til å ende i nærmeste fremtid. Eneste løsning blir å bytte selskap. Oppforder INGEN til å påføre seg selv skaden ved å kjøpe internett hos telenor.

Kan det bli dårligere levering?

Omtale av  Andreas

For andre gang uteblir montører i forbindelse med oppkobling av fiber. Første gang pga feil i innsendelse av ordre fra Telenor, andre gang uten at noen kan svare for det. Alt for mange uker uten nett og tv nå, spent på å se hvor lang tid de vil bruke denne gang. Synes direkte synd på de hyggelige menneskene som sitter på kundeservice! er ikke deres feil at systemet er dass, men de som får all pepperen! noe må skje!!!

Dårlig kundeservice

Omtale av  Lise E

De har lang vente tid og få service og klarer ikke og hjelpe folk med og få en kopi av en regning

Telenors Breibånd (TV og Internet)

Omtale av  Roy N

Telenor Breibånd (tidligere Canal Digital Breibånd) er vanskelig å kommunisere med. Selskapet er vanskelig å nå. De tar ikke ansvar for egne feil. Feilretting om de gjør det, kan du måtte vente i dagevis før noe blir gjort.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Desverre ikke mulighet til å velge 0 stjerner

Omtale av  Robert L

Elendig kundeservice. Sitter gjerne flere timer i kø, flere ganger for å få hjelp med 1 ting. Ustabilt nett. Dyrt. Holder ikke det de lover. Lager sitt eget utstyr, dvs sine egne modem og rutere. Så ikke forvent deg noe stabil nettopplevelse. Eller ha mulighet til å endre noen innstillinger. Den nye ruteren er kun tilgjengelig via en nettside, IKKE via lokalt nett.

Telenor gjør feil og null vilje til prioritere å rette opp feilen

Omtale av  Hans P. F

Jeg sa opp Telenor abonnementet i juli og fikk bekreftet at de koblet ned 31 august. 23 august ringer jeg inn for å forlenge abonnementet 2 måneder. Understreker at det er viktig at abonnementer løper uavbrudt siden jeg bruker det i jobbsammenheng. Jeg blir likevel koblet ned 31 august. Velvel, shit happens så ringer inn 1 september kl 08:00 og ber om at jeg kobles opp umiddelbart. Da møter man et system like fleksibelt som en sovjetisk 5-årsplan. Ikke mulig var svaret, det tar en dag uansett.

Telenor Bredbånd har 897 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telenor Bredbånd mener

Telenor Bredbånd

Har tilegnet profilen
Telenor Bredbånd deltar på Bytt.no

Telenor Bredbånd har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Telenor Bredbånd besvarer ikke omtaler

Telenor Bredbånd har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Telenor Bredbånd henter ikke inn tilbakemeldinger

Telenor Bredbånd benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR