Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
For andre gang uteblir montører i forbindelse med oppkobling av fiber. Første gang pga feil i innsendelse av ordre fra Telenor, andre gang uten at noen kan svare for det. Alt for mange uker uten nett og tv nå, spent på å se hvor lang tid de vil bruke denne gang. Synes direkte synd på de hyggelige menneskene som sitter på kundeservice! er ikke deres feil at systemet er dass, men de som får all pepperen! noe må skje!!!
De har lang vente tid og få service og klarer ikke og hjelpe folk med og få en kopi av en regning
Telenor Breibånd (tidligere Canal Digital Breibånd) er vanskelig å kommunisere med. Selskapet er vanskelig å nå. De tar ikke ansvar for egne feil. Feilretting om de gjør det, kan du måtte vente i dagevis før noe blir gjort.
Elendig kundeservice. Sitter gjerne flere timer i kø, flere ganger for å få hjelp med 1 ting. Ustabilt nett. Dyrt. Holder ikke det de lover. Lager sitt eget utstyr, dvs sine egne modem og rutere. Så ikke forvent deg noe stabil nettopplevelse. Eller ha mulighet til å endre noen innstillinger. Den nye ruteren er kun tilgjengelig via en nettside, IKKE via lokalt nett.
Jeg sa opp Telenor abonnementet i juli og fikk bekreftet at de koblet ned 31 august. 23 august ringer jeg inn for å forlenge abonnementet 2 måneder. Understreker at det er viktig at abonnementer løper uavbrudt siden jeg bruker det i jobbsammenheng. Jeg blir likevel koblet ned 31 august. Velvel, shit happens så ringer inn 1 september kl 08:00 og ber om at jeg kobles opp umiddelbart. Da møter man et system like fleksibelt som en sovjetisk 5-årsplan. Ikke mulig var svaret, det tar en dag uansett.
Ubrukelig chatrobot, bemanning stenger tidlig og laaaang ventetid for å komme igjennom på tlf.
Hvis du kan unngå Telenor så bør du styre unna. Hvis du ikke har noe annet valg, styr også unna. Hvis ikke alt går knirkefritt så finnes det ikke én kompetent kundeveileder som kan fikse problemet ditt. Du blir sittende som svarteper. Forsøkt å få de til å ordne meg fiberboks 5 ganger. De har sendt meg router, TV-boks og 5. gang så får jeg beskjed at de sitter ikke på sånt utstyr. Det må en montør til, selvom jeg eksplisitt etterlyste en montør for å få fiberen på plass 2. gangen de ble kontaktet. Venter enda. Gått 5 uker siden jeg bestilte fiber.