Telenor Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
De sender ekstra betalt hver eneste gang på regningene mine f***. Jeg hater Telenor nå.
Det fungerer utmerket men er for dyrt.det har lite feil.
Telenor leverer bare en tredjedel av den nedlastningshastigheten de lov — periodevis mindre. Opplastningshastigheten er latterllig lav. Det har ikke vært mulig å koble opp egen ruter de siste månedene, og Telenor vil ikke hjelpe med dette — kun telefonsupport på eget utstyr, og bare standardforslag fra ansatte som åpenbart ikke har teknisk kunnskap.
Dyrt og blir stadig dyrere. Ingen kontakt med borettslaget øker vare prisene.
Bestandig klart og raskt nett. Og raske tiltak,når linje var avklipt
Dårlig hjelp og bistand, alt for dyrt ift hva som leveres. Blir ikke fulgt opp som kunde
ustabilt, mister nesten all hastighet på vise tider på døgnet og mister kobling helt tilfeldig.