Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bestandig klart og raskt nett. Og raske tiltak,når linje var avklipt
Dårlig hjelp og bistand, alt for dyrt ift hva som leveres. Blir ikke fulgt opp som kunde
ustabilt, mister nesten all hastighet på vise tider på døgnet og mister kobling helt tilfeldig.
Nette forsvinner helt plutselig, ustabil tilkobling
Dårlig kvalitet, dett veldig ofte ut.Har opplevd at nettet dett ut fleire ganger i løpet av en dag.Og Telenor finn ingen feil! Har byttet utstyr fleire ganger også, med lite bedring.
Hørte aldri noe fra dem, tross gjentatte purringer. Fikk omsider tak i selger som aldri ringte tilbake.
Produktene fungerer, så derfor får de to stjerner. Men de har praksis som kan kritiseres. Man må leie ruter for å bestille streaming-tjenester. Fikk dette uten samtykke til å leie da jeg flyttet inn i leiligheten, og plutselig fakturerte de. De har poengsystem i borettslag hvor pakkene du velger plutselig endrer verdi slik at man får overaskelsesfaktura om man ikke er flink til å lese epost fra telenor. Men det er ikke det værste. Det værste det uendelige maset fra telefonselgere som vil fortelle om mobilabonnementet deres. Du kan tro det bare er å reservere seg direkte hos dem, men det fungerer ikke. Hadde det ikke vært for at jeg har kollektiv avtale i borettslaget så hadde jeg sagt opp. Men vi får se hva som skjer på neste generalforsamling i borettslaget. Stopp telefonterroren! Jeg er lei av å si nei til telefonabonnement utallige ganger!