Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Telenor leverer bare en tredjedel av den nedlastningshastigheten de lov — periodevis mindre. Opplastningshastigheten er latterllig lav. Det har ikke vært mulig å koble opp egen ruter de siste månedene, og Telenor vil ikke hjelpe med dette — kun telefonsupport på eget utstyr, og bare standardforslag fra ansatte som åpenbart ikke har teknisk kunnskap.
Dyrt og blir stadig dyrere. Ingen kontakt med borettslaget øker vare prisene.
Bestandig klart og raskt nett. Og raske tiltak,når linje var avklipt
Dårlig hjelp og bistand, alt for dyrt ift hva som leveres. Blir ikke fulgt opp som kunde
ustabilt, mister nesten all hastighet på vise tider på døgnet og mister kobling helt tilfeldig.
Nette forsvinner helt plutselig, ustabil tilkobling
Dårlig kvalitet, dett veldig ofte ut.Har opplevd at nettet dett ut fleire ganger i løpet av en dag.Og Telenor finn ingen feil! Har byttet utstyr fleire ganger også, med lite bedring.