Telenor Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Tjenesten er bra, men Telenor lovet meg mye lavere pris enn det jeg fikk ved inngåelse.
Fikk raskt svar og et godt tilbud di 6 første mnd. Etter det kommer vi nok til og bytte, Telenor har alt for høye priser til full pris
Har ikke hytteløsning. Jeg ønsker en leverandør til hytte og bolig. Vi streamer ikke nå og er nok en "liten" bruker av tv og data. History 2 er viktig. Det har dere ikke. Dyrt. Men stabilt.
stabilt internet. ingen klusj. konstant oppetid. 750/750 ved test.
Pinlig at voksne mennesker skryter av slikt. Ikke klarer de levere, ei heller være til noen hjelp.
Justerer prisen etter deres eget forgodtbefinnede. Holder ikke avtale om pris iløpet av avtaleperioden. Jazzer prisen stadig opp, og jeg må ringe dem å minne dem på at "dette er ikke hva vi hadde en avtale om". Skal være Norges største ISP, men oppfører seg lite seriøst mot meg som kunde.
Hatt fiber i 5 mnd og sluttet å virke i dag. Kundesenter var stengt 19.46 da jeg kom hjem fra jobb. Jeg er avhengig av nett pga min jobb situasjon. Bytter til annen leverandør så snart som mulig. I dag er WiFi så basic at dette må være tilgjengelig 24 timer. Elendig kundesenter som er stengt før man kommer hjem fra jobb. Nytter lite å ringe fra arbeid da man må bistå i letingen etter feil på Telenors eget anlegg i deres åpningstider. Vanskelige å nå frem.