Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk raskt svar og et godt tilbud di 6 første mnd. Etter det kommer vi nok til og bytte, Telenor har alt for høye priser til full pris
Har ikke hytteløsning. Jeg ønsker en leverandør til hytte og bolig. Vi streamer ikke nå og er nok en "liten" bruker av tv og data. History 2 er viktig. Det har dere ikke. Dyrt. Men stabilt.
stabilt internet. ingen klusj. konstant oppetid. 750/750 ved test.
Pinlig at voksne mennesker skryter av slikt. Ikke klarer de levere, ei heller være til noen hjelp.
Justerer prisen etter deres eget forgodtbefinnede. Holder ikke avtale om pris iløpet av avtaleperioden. Jazzer prisen stadig opp, og jeg må ringe dem å minne dem på at "dette er ikke hva vi hadde en avtale om". Skal være Norges største ISP, men oppfører seg lite seriøst mot meg som kunde.
Hatt fiber i 5 mnd og sluttet å virke i dag. Kundesenter var stengt 19.46 da jeg kom hjem fra jobb. Jeg er avhengig av nett pga min jobb situasjon. Bytter til annen leverandør så snart som mulig. I dag er WiFi så basic at dette må være tilgjengelig 24 timer. Elendig kundesenter som er stengt før man kommer hjem fra jobb. Nytter lite å ringe fra arbeid da man må bistå i letingen etter feil på Telenors eget anlegg i deres åpningstider. Vanskelige å nå frem.
Betaler for noe man ikke får. Veldig dyrt å betale over 1500 kr i måneden for tv og internett. Hastigheten er 10 ganger lavere enn det Telenor reklamerer for. Dyrt og dårlig, men har foreløpig ingen andre alternative leverandører. Enkelte dager må vi bare bruke mobilnett, da nettet er så ustabilt. Har klagd mange ganger, men det blir ikke gjort noe med videre. De sier de skal feilsøke, men får aldri noen beskjed om at det faktisk blir gjort.