Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Klærte å stenge Internett uten forvarsel. Klaget men meget arrogante kundeservice klarte å ødelegger flere dager av mitt liv. Forferdelig opplevelse....
Min mobile bredbånd løsning er helt suveren! Har prøvd noe fra andre levrandører for å sjekke utstyr og hastighet. Ice,telia osv. pr dags dato,bruker jeg 4G i steden for 5g,mye mere stabilt. Har utvendig anntene,men nesten ikke målbar forsjell med uten. Kundeservice,som mange klager på er riktig ikke helt Oppdatert i data verden.Så jeg forstår godt dem/de som ikke har litt forståelse selv. Men det raskeste utstyr jeg har,er min iphone! Uten disk. Har også Samsung s21.
Fikk lagt inn bredbånd fra Telenor for 3 år siden. Betaler for den dyreste pakken og TV-boks med ekstra forsterker. Har så elendig nett i huset at jeg må slå av wifi på telefon for å kunne lese Nettavisen på mobilen. Tv stopper opp, har ikke lyd eller laster ikke inn daglig. Har ukentlig/månedlig kontakt med kundesenteret med diverse løsninger nye rutere osv. uten noen bedring. STYR UNNA om du har andre alternativer!!!
Dere kuttet Internett i forb med overgang til ny leverandør og blokkert ny leverandør til å koble seg opp til tross for jeg har betalt alle regninger . :-(
Alt skal være så fantastisk, og skal alltid være på nett. Lopper norske kunder så godt de kan. Dårlig kunde"service". Ingen kommunikasjon ved oppsigelse av fiber ved bytte av leverandør. De bare kutta nettet og deaktiverte e-postkontoen uten varsel. Fikk nettet ganske raskt opp med ny leverandør, men det er fordi jeg hadde regna med at dette skulle skje. Har nå klart å kutte ut alt av tjenester fra telenor for meg selv og familien. Sørger for at flere vil følge.
D Å R L I G hastighet på internett,dyrt, får samme hastighet på 4G Mobilen. Ut med Telenor inn med Happy Bytes Fri bruk.
Sender ut selgere med feil info ang fiber/tv , hadde binding og ville bytte etter dette , selger klarte ikke å få det med på avtale og avtalen ville gjeldt fra dagen jeg signerte , selger trakk også fra etablering på 1990 som goodwill , etter kontakt med Telenor hadde ikke selger anledning til dette , bare tull med Telenor , styr unna og send selgerne som kommer på døren ut igjen !!!