Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Under kampanjen var jeg fornøyd med prisen. Da jeg ringte servicesenteret for å spørre om jeg kunne få en bonus, ba konsulenten meg sa at jag må bytte internettleverandør
Alt for dyrt! Og «oppgrader i gratis prøveperiode» er ikke gratis! Masse tull skal du forandre på noe som helst.
forfedelig kundeservice, man kan og sier ingen service 0 nada. De gjør med kundene hva de vil. Det er for tiden at det kommer endelig andre aktørene fra Europa
Henger seg ofte opp, selv om vi har en ekstra ruterforsterker i gangen og hovedruteren i stuen. Tv-boksen har pfte problemer med å koble seg på internett selv om den er koblet til med kabel
Vanskelig å få kontakt med kundeservice på telefon eller andre plattformer.
veldig informativ selger og veldig på. lyttet til mine ønsker og laget tilbud etter det
Har aldri hatt noe form for problemer med levrandør