Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Defekt antenne (montert av Relacom) kunne ikke skiftes pga HMS regler iflg montør, siden ingen info.mottatt. Feil innmeldt søndag, idag er det fredag!
Ok, men klarer ikke levere riktig hastighet. Kundeservice er hyggelige.
Mann få ikke den hjelpen som trenger via telefon. gammalt utstyr. nesten null hastighet etter kl. 23.00.
fungerer utmerket, dyrt etter kampanje har ikke opplevd noe problemer med fibere
Raskt og stabilt. God service. De tar seg godt betalt
Noe ustabilt men greit nok men dyrt. Betaler for abonnement pluss månedsleie for boksene man har! Burde være sånn at man kan kjøpe de boksene istedenfor å betale så mye.
Every weekend, sometimes starting on Friday, the service stops working: all hosts becomes unreachable, there is no hope to have anything working until Monday. Third (or actually fourth) level world service.