Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Synd å måtte bruke Telenor. Venter på fiber skal komme til hus som skulle vært på plass for flere måneder siden. Imelommtiden må man nøye seg med dårlig service. Nettet var nede og det ble lovet fikset før kl 20:00, ka skjer da , jo etter kl 20:00 er kundeservice stengt. Sa opp 2 abonnement for ett og et halvt år siden, da var det plutselig service bil og se i gatene dagen etterpå. Fikk snakket med en av teknikerne som kunne fortelle om brudd en plass. De bryr seg ikke er erfaringa. Gikk tilbake til Telenor da Homenett har enda dårligere rykte. Valget er pest eller kolera. Alternativet er 5g fra Telia.
Leier ut nett til andre leverandører som kommer billigere ut. Må vell være bedre å gi grei pris over hele linja
Lite fleksibel. Dårlig kanalutvalg. Bindinger er bobdefangeri og man er låst i lang tid. Support forstår ikke norsk.
Det er bra når det virker men bare det kommer mer regn enn lett yr så mister en Internet. Ofte feil på ett eller annet men det kommer sjeldent opp når en ser etter på siden deres. (Men de innrømmer det på tlf)
Telenor bruker altfor lang tid på å rette opp feil på internett og tv kanaler
Jeg abonerer på trådløst bredbånd fra Telenor - betaler ca 590,- pr måned. Men jeg synes ikke at kvalitet/ stabiliteten holder mål, i forhold til den prisen som jeg betaler. Nettet faller ofte ut - og dette er lite tilfredsstillende når jeg skal se film eller laste ned noe.
Ufattelige høye priser på små hastigheter. Unødvendig lang bindingstid på abonnementet (36mnd)