Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lite fleksibel. Dårlig kanalutvalg. Bindinger er bobdefangeri og man er låst i lang tid. Support forstår ikke norsk.
Det er bra når det virker men bare det kommer mer regn enn lett yr så mister en Internet. Ofte feil på ett eller annet men det kommer sjeldent opp når en ser etter på siden deres. (Men de innrømmer det på tlf)
Telenor bruker altfor lang tid på å rette opp feil på internett og tv kanaler
Jeg abonerer på trådløst bredbånd fra Telenor - betaler ca 590,- pr måned. Men jeg synes ikke at kvalitet/ stabiliteten holder mål, i forhold til den prisen som jeg betaler. Nettet faller ofte ut - og dette er lite tilfredsstillende når jeg skal se film eller laste ned noe.
Ufattelige høye priser på små hastigheter. Unødvendig lang bindingstid på abonnementet (36mnd)
Utstyret var ikke klar gjort for kunden. Det ble sagt fra kunde kontakten , att det ikke var simkort i det nye systemet og det stemmer ikke for det er ett simkort i uteantenna. Det di kommer med som opplysninger stemmer ikke, hverken med kabelopleg eller med strømoplegg til enhetene. Dette blir jo en tilleggsutgift for kundene. Kaller dette for BONDE fangeri. Dere har helt sikkert lært av ho ÆRNA. Og Gemalen.
Utdatert of foreldet teknologi de tviholder på. Sikkert flott for 15 år siden eller mer.