Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Telenor bruker altfor lang tid på å rette opp feil på internett og tv kanaler
Jeg abonerer på trådløst bredbånd fra Telenor - betaler ca 590,- pr måned. Men jeg synes ikke at kvalitet/ stabiliteten holder mål, i forhold til den prisen som jeg betaler. Nettet faller ofte ut - og dette er lite tilfredsstillende når jeg skal se film eller laste ned noe.
Ufattelige høye priser på små hastigheter. Unødvendig lang bindingstid på abonnementet (36mnd)
Utstyret var ikke klar gjort for kunden. Det ble sagt fra kunde kontakten , att det ikke var simkort i det nye systemet og det stemmer ikke for det er ett simkort i uteantenna. Det di kommer med som opplysninger stemmer ikke, hverken med kabelopleg eller med strømoplegg til enhetene. Dette blir jo en tilleggsutgift for kundene. Kaller dette for BONDE fangeri. Dere har helt sikkert lært av ho ÆRNA. Og Gemalen.
Utdatert of foreldet teknologi de tviholder på. Sikkert flott for 15 år siden eller mer.
Altfor dyr nettleverandør pluss ekskluderende, De yter ikke kundeservis på annet enn eget utstyr, f eks ruter som de leier ut. Etter 2 - 3 år vil det være billigere å ha kjøpt sin egen. Noe som jeg gjorde. Den er nå tjent inn. Pluss at alle nettleverandører bur ha adgang til alle nett-kabler rundt omkring i Norge. Det vil føre til økt konkurranse og reduserte priser. Det eksisterer innen strøm og mobilnettet. Nettleverandør som eier nettet sitt, slik som Telenor, er enehersker og tar nesten hva de vil i pris fordi de ikke tillater andre å bruke nettet deres.
Vært fornøyd lenge. Men ny boks gir bare problemer. Vært i kontakt med kundesenter 6 ganger og ender opp med ingen hjelp. Får bare beskjed om å ringe på nytt dagen etter.