Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Eg måtte forhandle hardt for å oppnå ein pris for breiband. Sidan sette dei opp prisen, og kalla den prisen eg hadde fått for kampanjepris, noko eg aldri blei fortalt då eg inngjekk avtalen. Eg ringde og klaga på dette, men blei møtt med sjokkerande uvenlegheit. "Viss du ikke blei fortalt at det var kampanjepris da, så vet du det nå" sa kundebehandlaren. Eg seier opp, og dette arrogante selskapet skal eg aldri meir ha befatning med.
Grei dekning, men skal hele tida heve prisen. Har vært litt trøbbel et par ganger, men kundeservice er veldig hjelpsomme da.
Bra stabilitet og fart, men høye i pris. Ingen fleskibilitet fra kunderådgiver om å se på en kampanjepris.
Varierende hastighet. Dårlig dekning wifi boks . Dekker ikke en vanlig enebolig .
Jeg har ventet i tre uker med å få orden på wifi i leiligheten Telenor har videresnedt oppdraget til One Co og frasier seg alt ansvar. One Co sender bare sms melinger om at oppdraget er blitt utsatt til ny dato og klokkeslett. Jeg har fått fire slike meldinger. I dag ringte jeg til Telenor igjen og spurte hva de skal gjøre med saken. kundebehandleren la på!
Dobler pris etter endt kampanje, lar deg ikke styre internett med eget system. Dårlig trådløs router. Utseende er viktigere enn kvalitet.
Tregt, ustabilt nett for både wifi og tv tilkoblet ethernet. Har helt nytt utstyr og sitter like ved ruteren, men mister stadig nettilkobling. Avisene sier at Telenor sliter med telefonettet rundt i landet, men serverstatus står alltid som ok på nettsiden.