Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Varierende hastighet. Dårlig dekning wifi boks . Dekker ikke en vanlig enebolig .
Jeg har ventet i tre uker med å få orden på wifi i leiligheten Telenor har videresnedt oppdraget til One Co og frasier seg alt ansvar. One Co sender bare sms melinger om at oppdraget er blitt utsatt til ny dato og klokkeslett. Jeg har fått fire slike meldinger. I dag ringte jeg til Telenor igjen og spurte hva de skal gjøre med saken. kundebehandleren la på!
Dobler pris etter endt kampanje, lar deg ikke styre internett med eget system. Dårlig trådløs router. Utseende er viktigere enn kvalitet.
Tregt, ustabilt nett for både wifi og tv tilkoblet ethernet. Har helt nytt utstyr og sitter like ved ruteren, men mister stadig nettilkobling. Avisene sier at Telenor sliter med telefonettet rundt i landet, men serverstatus står alltid som ok på nettsiden.
Det fungerer bra og service og hastighet og tilgjengelighet
Får ikke hjelp til problemer med fjernstyrer i ett år. Lei av dårlig service og ignorering av forespørsel om hjelp: Tilsendes lange manualer for å fikse selv.
veldig ustabilt, tidvis ikke i nærheten av hastighet det betales for, ingen respons på klage