Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter mange år med Telenorproblemer på kobber og en lite ekspeditt og arrogant kundeservice så fikk bygda her fiber i desember 2020. Med TV pakke og 150/150 mbit så har det ikke vært noe problemer pr mai 2021 og derfor svært fornøyd. Alt fungerer uten at jeg har vært i kontakt med kundeservice. Jeg får håpe at jeg kan gjøre en grei deal med Telenor også etter bindingstid.
Dårligste bredbåndet jeg noen gang har hatt og den dårligste kundeservicen jeg noen gang har opplevd. Fraråder ALLE å bytte vekk fra dette drittet!
Har Mobilt Bredbånd og har vært fornøyd de siste 12 årene, men nå er nettet plutselig svært tregt eller faller helt ut! Jeg forsøkte å få hjelp på Teleords nettsider, men det går bare i ring og ender opp med svinedyre og etter internasjonale omtaler, svært risikable Huawei rutermodemer man tydeligvis ikke kan stole på! Chatboten er festlig, men ikke mer enn det! Man må også betale samtalen til hjelpetelefonen, helt uten garantier! Man må altså risikere å betaler for en vare man på forhånd ikke vet prisen på, og kan sitte igjen helt uten løsninger! Hjlepeapparatet i Telenor er helt ubrukelig, hvis man ikke vil betale seg ut av problemene, man etterhvert mistenker at Telenor selv står bak!
De tvinger folk bruke sine egne elendige Huawey rutere som er ubrukelige. Av og til fungerer de av og til ikke
Hvis du har problmer så er det ingenting de kan hjelpe deg med. De er snille og grei på telefon men hjelper deg lite, de haler ut tid og håper på at problemet fikser seg selv eller at du går lei av å mase.
Aldri bli lurt til å ta til takke med trådløs «bredbånd» Elendig hastighet til en skyhøy pris. Hvis man noen gang kommer frem til at «dette holder for meg» så bør man stille seg spørsmålet «trenger jeg egentlig internett i det hele tatt?» Anbefaler på det sterkeste å prøve alt man kan for å få en annen løsning fra en annen leverandør. For ikke å glemme, dems helt egne kundeservice, så langt man kan kalle det service. Skulle man gitt stjerner for arroganse og elendig kundebehandling så hadde de fått full pott av meg.
Bestilte fiberabonnement for tre uker siden. Kontaktet Telenor etter en uke siden jeg ikke hadde fått noe ordrebekreftelse. Bestillingen min var da ikke registrert og forsvunnet i "et sort hull". Hadde også bestilt T-Wee og boks med opptaksfunksjon (som jeg presiserte). De klarte å sende boks UTEN opptaksfunksjon. Har etter et uendelig antall henvendelser sagt at jeg trenger en fiberboks for å få alt opp å gå. Fiberkabel ligger inn til huset fra tidligere (men ingen fiberboks/modem). Etter ytterligere to uker med utallige henvendelser er dette fortsatt ikke ordnet. Har imidlertid mottatt router, men hva hjelper det når jeg ikke har fiberboks/modem. Fikk før helgen bekreftet at "feilen" imidlertid var registrert og Eltel hadde fått ordren. Fikk imidlertid vite i dag morges at ordren hos Eltel var blitt kansellert siden "linjen var blitt testet og funnet i orden". Så nå har jeg fiber til huset som er ubrukelig på grunn av at Telenor etter tre uker fortsatt ikke har klart å sende en montør for å sette opp en fiberboks/modem!!!