Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det tar lang tid for å få snakke med noen. Pga feilen de har gjort har de lovet oss 2 måneds fri internet. Men sendte de fakturaene allikevel og uten forvarsel stengte de internet pga manglende betaling.Når man betaler hjelper ikke heller. Det tar 3 til 5 dager for å åpne internet. Vi har barn i huset som gjøre lekser avhengig av internet. Dårlig veldig dårlig kundebehandling.
Var veldig stabilt det første året, men må nå restartet mange ganger om dagen. Fikk beskjed fra kundeservice om at det var patche kabel mellom router og telenor sitt utstyr som var problemet. Denne ble skiftet uten noe forbedring. Router er skiftet og nettverk satt opp på ny uten noe forbedring. Noe har skjedd den siste måneden som har skapt ustabilitet.
Er det noe jeg lurer på og ringer dem så blir jeg alltid møtt med en hyggelige behjelpelige og løsninsorganiserte person.
Hastigheten reduseres kraftig etter passert 100 megabyte. Ble ikke oppgitt.
Prisen er høy og har økt drastisk uten god begrunnelse. Lang ventetid på telefon for å komme i kontakt med kundeservice når det har vørt problem. Lite fleksibel ifht å j\kunne gjennomføre overføring av eierskap på abonnement mellom ektefeller (!)
Måtte bytte fra kabel til mobilt bredbånd mot vår vilje, helt rævva dårlig, og betaler alt for mye.
Litt småtrøbbel med oppsettet til telenor til å begynne med. Men etterhvert vil jeg si at Telenor har hentet seg godt inn. God kundeservice. Og alt ialt ett bra tilbud for oss. Vi er to i husstanden her!.