Telenor Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Betaler for noe man ikke får. Veldig dyrt å betale over 1500 kr i måneden for tv og internett. Hastigheten er 10 ganger lavere enn det Telenor reklamerer for. Dyrt og dårlig, men har foreløpig ingen andre alternative leverandører. Enkelte dager må vi bare bruke mobilnett, da nettet er så ustabilt. Har klagd mange ganger, men det blir ikke gjort noe med videre. De sier de skal feilsøke, men får aldri noen beskjed om at det faktisk blir gjort.
Til tider god, men ofte hakkete internet ved nedlastning, svært lav hastighet ved opplastning (ofte under 1 mb/s). Får beskjed om at det er lav dekningsgrad der vi bor, men ingen reduksjon i pris. Kundebehandlere er i starten hjelpsomme, men etterhvert som saken utvikler seg blir det mer og mer sprikende informasjon samt tekstmeldinger som sier at saken er avsluttet når jeg akkurat har fått beskjed om at de sier de skal se nærmere på den. Frustrerende opplevelse.
Utmerket montering og starthjelp. Veldig stabilt nett i fire år uten noe tull. God kundeservice når jeg hadde spørsmål. God pris også.
Fornøyd, men litt ustabilt nett siste tiden. Blitt litt dyrere enn åpningstilbudet.
Vært feil 2 ganger på 2 år. Da har alle i huset fått gigantiske datapakker av telenor på mobilene
Synes prisen er alt for høy! For en pensjonist blir det for høye utgifter for tjenesten ca 15000.00 i året det er det ikke vært!
Det har fungert, hatt nedetid 2 ganger på 4 å. Fornøyd