Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Utdatert of foreldet teknologi de tviholder på. Sikkert flott for 15 år siden eller mer.
Altfor dyr nettleverandør pluss ekskluderende, De yter ikke kundeservis på annet enn eget utstyr, f eks ruter som de leier ut. Etter 2 - 3 år vil det være billigere å ha kjøpt sin egen. Noe som jeg gjorde. Den er nå tjent inn. Pluss at alle nettleverandører bur ha adgang til alle nett-kabler rundt omkring i Norge. Det vil føre til økt konkurranse og reduserte priser. Det eksisterer innen strøm og mobilnettet. Nettleverandør som eier nettet sitt, slik som Telenor, er enehersker og tar nesten hva de vil i pris fordi de ikke tillater andre å bruke nettet deres.
Vært fornøyd lenge. Men ny boks gir bare problemer. Vært i kontakt med kundesenter 6 ganger og ender opp med ingen hjelp. Får bare beskjed om å ringe på nytt dagen etter.
De utnytter sitt monopol på fiberkabler, ig gir priser mange ganger høyere enn konkurrentene i nabogata.
Veldig varierende kvalitet, men stabilt dyrt. Koaxbasert bbl-tilkobling i dag.
Ustabilt nett fra dag en. Har klaget flere ganger uten at det har hjulpet. Fungerer periodevis ok. Da jeg spurte mine venner hva de betalte i sine selskaper, vi ser det seg at jeg betaler nesten 1.000,- mer pr. Mnd. Og dette for et ustabilt nett!
Fikk etterhvert ny Ruter,men ingen tilbud om prisreduksjon el.l.