Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hva er bra? Grei fart. og hva er dårlig? Dyr leverandør, med andre ord, bra fart men dyrt!!! og dårlig service!!!
Ingenting positivt å si. Konsekvent nedetid når det er trafikk (16-24). Kundeservice leser fra script.
Hva som er dårlig? ADSL internettet de leverer + at de ikke kan levere bedre internett i område jeg bor. Hva telenor kunne gjort er å bygge ut internett over hele landet og ikke utelate de som ikke bor i byene, eks RENNESØY.
Hatt fiber fra Telenor i 4 år nå. Først 50Mbit, så 100Mbit og nå 500Mbit. Alltid på nett, stabil hastighet og god kundeservice. Ikke hatt noe tull med linja så langt på 4år, og det er jeg imponert over. Telenor Fiber anbefales!!
Jeg har bedt om fiber internettabonnement. Avtale var i 13.02.2018 som de ikke holdt - Ringte til Telenor - Unnskyldning - feil i systemet - Order var ikke gjennomført - Ringte igjen siden jeg krever reklamasjon/kompensasjon på grunn av jeg måtte være hjemme hele dagen mellom 7:30 og 16:00. Det kostet meg faktisk 1 fri dag.. - Forferdelig at de avtale at montøren kommer mellom 7:30 og 16:00 Konklusjon: - Jeg lever fortsatt med mobil bredbånd av 200 gb (ikke nok) og skikkelig dyrt per måned. Må passe på forbruk. Jeg har sagt opp siden jeg forventet fiber denne måneden. Ny avtale er i mars og jeg betaler dobbelt så mye med begrenset data. - Finnes ikke et alternativ siden Telenor kan bare levere det på adressen min.
Har nå hatt telenor fiber i snart 5 år, vært dønn stabilt og får alltid oppgitt hastighet. Har ringt 2 ganger til kundeservice og ventet aldri over 1 minutt før jeg fikk hjelp.
Byttet fra NextGenTel til Telenor og er superfornøyd, jeg ble fakturert for 7 dager for tidlig tjenesteleveranse, en liten samtale med raskt svar så ble disse dagene kreditert på neste faktura. Jeg har sånn alltid på nett garanti men ikke har behov for det enda. Kanskje ikke den laveste prisen men det er det verdt.