Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det er rart at Telenor i 2020 fortsatt driver med oppsigelsestid fra 1. i påfølgende måned. I mitt tilfelle med oppsigelsestid fra 01.januar, må betale ut februar. Det er utrolig trist ettersom i tilfelle her så var vi kunde hos de i mange år. Dette er trist og jeg anbefaler alle å se til andre bedrifter før de bruker telenor til nød. Det er kun dette som vil endre den monopol holdningen de har.
Telenor hadde en dør til dør runde i nærområdet for 13 mnd siden hvor mange skrev seg på ønske om fiber. Dette skulle komme på våren 2018, men ble utsatt. Fortsatt har ingen fått tilbakemelding om hva som skjer, og de gangene jeg har ringt har de ingen gode svar. Siste jeg har hørt er at noen allerede har fått den nye trådløse boksen, og at det gamle kobber nettet skal forsvinne. Har i dag 60/10 vdsl via kobber nettet (fiber til kobber), får krysse fingrene og håpe at fremtiden ikke gir oss dårligere trådløst nett som eneste alternativ.
Kundeservice er elendig. De forstår aldri kundene sine, i tillegg er du frekke mot oss kunder selom vi betaler mye penger i løpet av året. Jeg har bed om og få pratet med en sjef. Fikk ikke lov. Merklig at de overlever markedet i dag.
Skal være testet å funnet i orden, men er tregere en noen gang, så hva er vitsen å være Telenor kunde.
Håpløs kundebehandling. Blir oppringt og fortalt at linja skal legges ned. Tjenesten vi har idag kan ikke lenger leveres. Her må det oppgraderes sier den aggressive selgeren. Ny ruter til 2900 kroner. For den vi har vil ikke fungere lenger. Det må gjøres så fort som mulig. Kunne ikke gi noe dato på når linja skal legges ned. Blir det feil på linja gidder de ikke å reparere og anser tjenesten som umiddelbart avsluttet. Håpløst. Ikke fått beskjed i forkant. Markedsføring stunt for å tjene mer penger. Og når jeg ringte opp igjen og sier jeg vil si opp da koster plutselig ruteren ikke 2900 kroner lenger. Da skulle jeg få den til special price my friend!! kun 699 kroner.. je#%a svindlere. De skulle spandere størsteparten av ruteren. Ringte Nextgentel, de sier at den linja ikke skal legges ned før i 2022. Så da fantes det visst dato likevel og det haster altså ikke. J#%la idiot firma. Vi har nå sagt opp avtalen hos Telenor og måtte de gå konkurs. Alltid på nett garanti er også håpløs og det måtte en lang e-post til kundeservice for å få det man har krav på. De turte ikke si nei da plutselig når de fikk de skriftelig. Kroken på døra for Telenor. Inkompetente ansatte der tolkningen av regler og vilkår er forskjellig fra kundebehandler til kundebehandler. Styr unna dette firmaet, hvis de fortjener å bli kalt det.
Bestilte Telenor i sommer, forsinkelse, nedetid og helt elendig kundeservice fulgte de første to måndene. Neste 4 måndene med tull på faktura... Pga den veldig dårlig kundeservice har jeg nå valgt å bytte til ett annet selskap.
Vi har bestilt fiber den 13 oktober og det tok lang tid før de finner igjen huset vårt i deres system selv om alt ligger allerede klar for kobling. Montør skulle komme tidspunkt innen 6 uker eller 4 dersom alt ligger allerede klar. tidspunkt ble endret hele tiden og nå utsatt til JANUAR!!! Telenor selv mente at det ikke går an at de skal få fikse det. HELT ELENDIG!