Viken Fiber opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har ingen internett, og ingen fra kundeservice har forsøkt fikse det på 2 døgn
Synes det er alt for dyrt med over 800kr for en 150/150 linje
Ustabil og treigere en det kan blir lovet. Kundeservice svar på alt er å bruke en ethernet kabel uansett dilemma.
Forferdelig tregt fibernett. Vi har vært i kontakt med de flere ganger, de har byttet router her. Fått topp 10 mbps som er 1 tiendedel for det man betaler for. De har ikke kommet med noen nye løsninger. Samtidig har nettet vært nede i snart 20 timer og kompensasjonen man får er bare avslag på antall timer og ingen plaster på såret.
Dårlig lovet 500 Mbts har 35 Tv kanalene fungerer dårlig også så her vil jeg vekk asap
Altfor dyrt i forhold til hva man får for pengene.
Dyr månedspris, tar betalt for å skifte ut gammel sentral, stoler ikke på kunden når man sier det er trøbbel.