Viken Fiber opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Nettet faller ut, har lav sikkerhet og lager lange pauser i filmstreaming. Men har fått god hjelp når har nådd frem på telefon.
Det blir alt for høy mnd pris i dagen marked! Det koster nå 1300 pr mnd m tv. Kundeservice ikke kontakt, ikke informasjon oppdatert på hjemmeside. På tross av at hele landet er lammet så oppgir Altibox ingen driftsmeldinger på min side!
Det er nesten umulig å si opp, da jeg ringte kunne han ikke hjelpe meg fordi oppsigelsen måtte sendes skriftlig. Så fikk jeg vite at det var en måned oppsigelsestid, det står ikke på mine sider eller veldig tydelig noe sted. Nettsiden man blir sendt til når man skal forsøke på dette finnes ikke. På mine sider har de en link for å melde flytting, men ingen for å si opp. Fikk til slutt sendt oppsigelse via et kontaktskjema, men det kom ingen bekreftelse på at dette var sendt. Kan derfor ikke vite om de har mottatt meldingen. Internettet har stort sett fungert greit, men har hoppet ut noen ganger og gått tregere enn skulle og ble lovet. Veldig misfornøyd.
De setter gang på gang opp minimums hastighet og prisen. De har monopol på fiber i området og holder kundene sine for gissel.
Utrolig dårlig på kundeservice, lite samarbeidsvillig og er desidert dyrest på pris
Jeg endte opp med Telenor til å gjøre gravinga. Sparte en del siden de tok kun 2000 for selve gravinga og ga meg et ok tilbud for tv og internett i 6mnd. Viken fiber skulle ha 5000 og med et relativt dårlig abonnement. Jeg skal bytte fra Telenor til noe billigere. Prisen gikk fra 750 til 1100 per mnd for tv og internett. Det blir imidlertid ikke Viken Fiber.
Klarte kappe fiberkabelen ved planting av hekk. Ringte inn 23:00 samme kveld, og informerte om dette. 10 neste morgen var problemet fikset av en super servicetekniker. Prisen på 1990,- kroner betaler jeg gladelig for slik service på noe jeg selv er skyld i.