Viken Fiber opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Tok 3 måneder for å få fiber installert. Montør kom 4 ganger, pådro omfattende skader på fasaden som viken vil ikke ta ansvar for.
Firmaet er useriøst. Det eneste disse gjør er å sende deg videre til andre folk. Eksperter på å si «dette har ikke jeg noe med, da må du ringe dit og dit». Etter MYE krangling med firmaet for å få dette installert, og ikke minst 6 uker ventetid, kommer de hjem å ødelegger alle teppene mine. Alt var bare å kaste. Forsålene fra skoa var klistra igjen i hele huset og teppene ser f#%n ikke ut. IKKE ANBEFALT!
Prisene bare øker og øker hos de. På noen få år har de økt fra 429 til 679 og hastigheten har ikke økt så mye. Nettet deres oppleves som tidvis ustabilt og de er ikke villige til å bytte gammel router boks. Kundeservicen gir deg standardsvar og de mener du må kable hele huset for at nettet skal bli stabilt i 2020 da de ikke garanterer en dritt stabilitet trådløst.
1 montør kom her og ante tydeligvis ikke hva hun drev med, satt her og ventet 2 t på en annen montør som turte å gå i stige? Jeg fikk regninga på 2000 kr for dette tullballet.
Lett å komme gjennom på telefon og bra service. Ingen uventet nedetid over 4 år som kunde!
Har hatt Viken Fiber i to år. Aldri vært noen store problemer. De små problemene jeg har hatt, har Viken Fiber løst på en formidabel måte via telefon. Gruer meg til jeg en dag havner et sted hvor man ikke kan ha Viken Fiber.
Med 500/500 Fiber nett fra Viken, så er jeg så langt fornøyd med både pris og kundeservice.