Viken Fiber opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Bestilte i september ,gravd ferdig for lang tid siden. Når vi ringer ,svarer de det samme hver gang: vi skal få en til å ringe dere. 😡
Etter flere år med breiband/bigblu osv. får man jo veldig dårlig erfaring med internettleverandører. Så etter Vikenfiber kom i hus har det stort sett vært veldig bra. Har hatt en fiberfeil som vi fikk beskjed om både når feilen oppstod og etter den var rettet. Dette var vi jo ikke vant med heller. Hadde en defekt router, og den ble sendt samme dag, og lå i postkassa morgenen dagen etter. Det er ganske imponerende. Kundeservice hos VikenFiber har vært enestående de gangene jeg har vært i kontakt med dem, og jeg ble nok regnet som "vanskelig" hos BigBlu, Good riddance.
Fakturerer for ikke mottatt utstyr i forbindelse med påtvunget oppgradering. Ga opp da de oversendte til inkasso i stedet for å gå i seriøs dialog. Særdeles variabel hastighet, "full fart" er definitivt unntaket.
Veldig useriøse, i over 1 år har di fakturert for noe de ikke leverer oss, etter 1,5 år er fortsatt ikke fiber rør gravd ned til tomtegrense som avtalt. På tross av mange telefoner og purringer skjer det ikke noe. Styr unna hvis mulig. !!!
Fornøyd med kvaliteten, hatt 500/500 Viken fiber på Nordstrand i 2 år. Det er stabilt, får beskjed ved nedetid og fornøyd med linjen. Dessverre overpriset, betaler 1000kr i måneden for dette. Det synes jeg er drøyt.
Ustabilt nett :( så med andre ord ingen forbedring etter overtakelsen fra Eidsiva.
De lovte 1000/1000,men har 100/100. Hvis du skal ha høyere må du kjøpe fra en ekstern leverandør. Jeg betaler over 500 nå. Null stress med installasjon, ryddig og flinke. Sykt pågående selgere.