Viken Fiber opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Stor prisøkning bundet til Altibox som gir liten mening
Viken kjøpte Skiptvet digital som akkurat hadde lagt opp fiber til huset. Viken tilbød da 150/150 til 749, som de nå skrur opp ytterligere i pris kort tid etter. Hadde sagt ja til 250/250 til 549 når det ble installert av Skiptvet digital. Bondefanget og ikke særlig fornøyd etter å nylig få installert fiber, for så å få endret premissene og prisen så kjapt etterpå. Lang ventetid på installering, kort brukstid på opprinnelig avtale før prisen ble skrudd opp og hastigheten ned.
Leverer ikke hastigheten man betaler for. Dårlig kundeservice, får som regel ikke hjelp. Trege med å rette opp feil, fikk beskjed fra kundebehandler om at de fikser innen rimelig tid, og de definerer det som innen 3 døgn.
Dårlig og dyrt. De vil eskalera pris med 150kr i månad med samma hastighet, dvs under 20mbit
Altibox levert av Viken fiber. Suverent for gamere
I forhold til Telia, 9/10. Var veldig fornøyd med stabilt nett og sjeldent problemer. Her har vi ustabilt nett og mister nett i flere timer grunnet «feil». Skjedd nå har jeg opplevd feil hos Telia omtrent 3 ganger så mye mer enn med Viken Fiber innenfor kortere tidsrom. Begeistrende at Norges største selskaper er så ille.
Har vært uten nett i 1 uke. Melder en onsdag morgen. Får mld torsdag om montør mandag. (virkedager). Juks. Fredag er 3 virkedager. De sier det er i orden tirsdag, men det er det ikke. De gidder ikke sjekke før de drar. Ny runde. 1 uke uten nett...