Viken Fiber opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Leverer ikke hastigheten man betaler for. Dårlig kundeservice, får som regel ikke hjelp. Trege med å rette opp feil, fikk beskjed fra kundebehandler om at de fikser innen rimelig tid, og de definerer det som innen 3 døgn.
Dårlig og dyrt. De vil eskalera pris med 150kr i månad med samma hastighet, dvs under 20mbit
Altibox levert av Viken fiber. Suverent for gamere
I forhold til Telia, 9/10. Var veldig fornøyd med stabilt nett og sjeldent problemer. Her har vi ustabilt nett og mister nett i flere timer grunnet «feil». Skjedd nå har jeg opplevd feil hos Telia omtrent 3 ganger så mye mer enn med Viken Fiber innenfor kortere tidsrom. Begeistrende at Norges største selskaper er så ille.
Har vært uten nett i 1 uke. Melder en onsdag morgen. Får mld torsdag om montør mandag. (virkedager). Juks. Fredag er 3 virkedager. De sier det er i orden tirsdag, men det er det ikke. De gidder ikke sjekke før de drar. Ny runde. 1 uke uten nett...
Vi bestilte fibernett gjennom Viken Fiber/Altibox den 3. juli, med løfte om installasjon av TV og internett innen en uke. Prosessen har dessverre vært preget av betydelig rot og forsinkelser. Vi har blitt henvist mellom ulike aktører som Netel og Nimbus på grunn av intern forvirring hos Viken Fiber/Altibox. Til tross for utallige telefonsamtaler og mye frem og tilbake i løpet av sommeren, ble fiberkablene til slutt installert. Nå har vi fått beskjed om at vi må vente ytterligere to uker før en montør kan komme den 27. august. Gjennom hele sommeren har vi flere ganger fått forsikringer om at problemet ville bli løst raskt, men nå har vi fått beskjed om at vi eventuelt kan bytte leverandør, noe som vil medføre en utsettelse av oppstartsdatoen med opptil 12 måneder. Dette er ekstra frustrerende siden vi har vært uten nett og TV med to barn i snart 1,5 måned. Hadde vi blitt informert om denne muligheten i juli, kunne vi valgt en annen leverandør, som Telenor, som kunne levert tjenester innen én uke. Dette har vært en svært skuffende opplevelse.
Litt pendlende internetadgang, men spesielt litt dyrt