Viken Fiber opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har klaget siden påske om at bildet fryser. Etter oppgradering til ny sentral. Ingenting som nytter. Full pris for noe de ikke klarer å levere 👿
Kun Viken som kan levere fiber, hvilket betyr at de har monopol som betyr høy pris.
Skulle bytte dekoder til trådløs . Så mye problemer og styr for en vare som koster 1495,- er vanskelig og finne. Styr unna viken fiber er mitt råd. Ps. Abonnementet koster skjorta
Grei kobling som går ned et par ganger i året. Dessverre utnyttjer Viken fiber sitt monopol og operere med hinsides høye priser. Over 829 kr i måneden for internett! Burde ikke kostet mer enn en tredjedel. Det er ikke mulig å senkeprisen, da det er laves farten har dyttets oppover hele tiden, den er nå 150 MBit/s (minst 3 ggr høyere en hva jeg trenger)
Jeg bestilte nett den 6 mai. Da fikk jeg beskjed om at jeg skulle få tvpakke og ruter i posten snart. Så går det en uke og jeg får altiboxen. Så går det en uke til og jeg ringer for å høre hvor langtid det kommer til å ta før jeg får fibernett. Da sier de at de må grave kabel, noe som kommer til å ta 2 til 5 uker. "Rart de ikle sa noe om dette til meg når jeg snakket med dem" tenkte jeg, men ville ikke ta det ut over den stakkars kundebehandlern. Så er det gått 5 uker og jeg venter fremdeles på at de skal komme å ordne nettet. Det går en uke til så jeg ringer dem. "Du er registrert som at du har en fiberboks der" sier fyren i telefonen da. Så da har de klart å feilregistrere meg, selv om jeg har snakket med 3 forskjellige folk på kundeservicem, hvor jeg sa helt spesifikt at kabelen ikke funka, hvor flere sa at de skulle komme å fikse kabelen. De sa også at det ikke var fiber der, så de måtte grave. "Finner du en liten hvit boks på veggen i leiligheten din?" Spør fyren. Nei sier jeg. "Er du sikker?" Sier han. Ja sier jeg. "Gå å spør alle naboene dine om de har en fiberboks inne hos seg" sier fyren. Etter det sa jeg opp avtalen min der, lite imponert.
Viken fiber har monopol på fiber i området vi bor, men det virker ustabilt og de skylder kun på at det må være mitt mesh-utstyr, men det blir for enkelt når mange kunder klager over det samme. Alle kan ikke ha mesh-utstyr som svikter. Tjenesten på grunn av monopoler er dyrt og kundeservicen er mildt sagt skuffende.
Altfor dyrt. Prisene øker titt og ofte. Får ofte purring uten å ha fått regning.