Viken Fiber opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Altfor dyrt. Prisene øker titt og ofte. Får ofte purring uten å ha fått regning.
Tar høy pris og når alt kommer til alt så er kundeservice fraværende. Kun behjelpelig med typiske nett problem, men med en gang det er noe fysisk som selve kabelen, da er det totalt fraskrivelse og henvisninger til muntlig avtale med forrige eier osv. Går nå til den grad og får gravd frem kabel fra konkurrentene i stede.
Greit nok, men dyrt sammenlikne med trådløst nettverk ra TELIA
Nettet detter ut med jevne mellomrom, har kjøpt ekstra forsterket, funker ikke noe bedre, mister nett med en gang vi går ut av døra, så null nett på terassen. Og til nesten 1000 kr mnd så er dette for dårlig
Bra, men må kjøpe ny box for å få unn nwtflix som jeg har betalt ekstra poeng for å få
Elendig kundeservice, vannvittig dyre tjenester, ufattelig dårlig produkter som ruter. Har hatt problemer med alt fra jeg fikk ny ruter i 2018. Brukt dager tilsammen på tlf med kundeservice. Omtrent blitt fremstilt som dum, mens oppfatningen i andre enden er ikke alltid like bra. Føler meg lurt med tanke på pris jeg betaler i forhold til andre som har beste linje inkl tv kanaler og jeg har minste uten kanaler og betaler 100 mindre.
Ok, tilbud/ endring, binding 12 mnd fra 010324, på tlf iffbm bytte.