Viken Fiber opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Elendig kundeservice, vannvittig dyre tjenester, ufattelig dårlig produkter som ruter. Har hatt problemer med alt fra jeg fikk ny ruter i 2018. Brukt dager tilsammen på tlf med kundeservice. Omtrent blitt fremstilt som dum, mens oppfatningen i andre enden er ikke alltid like bra. Føler meg lurt med tanke på pris jeg betaler i forhold til andre som har beste linje inkl tv kanaler og jeg har minste uten kanaler og betaler 100 mindre.
Ok, tilbud/ endring, binding 12 mnd fra 010324, på tlf iffbm bytte.
For dyrt og ustabile tv signal. Ofte problem med nettboksen
Strekker seg langt på pris for å beholde deg som kunde
Funger bra men er alt for dyrt og blir dyrere og dyrere uten extra hastighet.
Opplever stans opp og ned med hastigheten, modem og ruter står rett ved siden av Tv- n og det er ny Tv
Ingen andre som tilbyr i vårt område, dessverre. Det er så dyrt, og dårlig kundebehandling. Oftere prisøkning.