Viken Fiber opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Monopolist-adferd og tvangstrøye-hensikter med TV- og Bredbåndspakker til alt for høye priser for forbrukerne. Det skal ikke koste 15.000,- i året å få et fungerende internett for en familie, men det er det de fakturerer. Prisene hadde vært 30% av dagens om det var reell konkurranse om kundene.
Bare problemer. Sinnsykt dyrt og de som jobber på kundeservice har ikke lov til å si noe negativt om hverken produktet eller firmaet de er ansatt hos.
Fiberkabelen dems ble klipt av kantklipper som tok grøfta, brukt 2 uker uten og kunne gi meg en dato for retting av feilen som ligger hos dem. Dette skjedde i en stolpe 500meter unna mitt hus
Det koster for mye, selv om det er verdens beste nett, stabilt og har ikke hatt flere nede dager en du kan telle på en hånd
Elendig kundeservice, dårlig nett, tar lang tid å laste ned selv internettsider på mobil. Hva kan bli bedre: gratis befaring på dagen til internett under som ikke får nettet de betaler for.
For dyrt og for ustabilt. Kuttet TV men måtte betale mer for å beholde Internett. Har større hastighet enn nødvendig men de vil ikke levere lavere hastighet til lavere pris. Dette er fullt mulig å gjøre
Dyrt, tregt, ustabilt. Man får ikke det man betaler for, i stor grad søppel..