Viken Fiber opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Stabil linje, god service, enkel betjening, litt dyr i pris
Dårligste kundeservice noengang! Vi meldte inn at vi plutselig ikke hadde internett lenger. Det var en byggeprosjekt i nærheten som ved et uhell kuttet fiberkabelen og vike fiber mente vi skulle betale for at det blir fikset. Også snakket de så stygg med oss på tlf og tok ikke ansvar for å fikse problemen vår. Problemen ble ikke løst
Mye tull i starten, plutselig trakk de ekstra uten å varsle. Måtte følge nøye med hver måned. Ikke alltid så trivelig kunde service.. raskt internett var det og gode tilbud i pakkene.
Jeg er kjempefornøyd med hastighet, pris og kundeservice
Dårlige signaler til tider, problemer med dekoder på TV abb.
Prisen er alt for høy og settes opp hyppig. Dårlig kundeservice.
Til tider dårlig forbindelse, selv ved kablet tilkobling til tv. Svakt forbindelse på tråløst nett. Har lagt opp egen boks i kjeller, men der er det utrolig dårlig nett.