Codan Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dropp innboforsikring hos codan - dårlig kundebehandling etter boligbrann - vage regler på erstatning-de trekker fra veldig mye på alder//slitasje - du sitter igjen med 8 til 10 % av verdiene som du hadde før brann i bolig .
Ringt til Kundeservice i 25 minutter nå. Får fortsatt beskjed at jeg er nummer 20 i køen.
Hei Eirik! Dessverre så har vi hatt en travel sommer med både sykdom og ferieavikling, må bare beklage at det har tatt litt ekstra tid å få kontakt. Håper du fikk tak i oss tilslutt. Hilsen oss i Codan.
veldig fornøyd men de er litt for dyre for meg,etter en ulykke har jeg litt tynnere lommebok dessverre.
Har bra kundeservice og bra priser på forsikringene. Har hatt ett uhell og fikk, raskt og uten problemer, dekket mine utgifter.
Hei Rita, Hyggelig å høre at du er fornøyd med skadeoppgjøret ditt. Takk for at du tok deg tid til å skrive en hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Hilsen Codan
Lit dyr.kan blir bilegere peiser. Kan gi bedre bonuser.
Hei Tomasz! Send oss gjerne en mail til [email protected], slik at vi kan se på prisen på dine forsikringer. Hilsen oss i Codan
Uenigheter mellom meg og saksbehandler angående forsikring på huset. Jeg bor i enebolig sammen med mannen min og to skole barn, vi har tre soverom totalt. Min og mannen min sin er nede, og soverommene oppe tilhører barna. To måneder tilbake, startet det en brann i et av rommene i andre etasje, men begge rommene ble hardt rammet av brannskader. Branner førte til mye røyk, som har spredt seg videre i hele huset. Vi har bodd på annet sted i mellomtiden til huset vårt er klart til å flytte tilbake igjen. Saksbehandleren har bedt oss nylig om å flytte tilbake, men huset er fortsatt ikke ferdig fikset. Han mener vi som en familie på fire, skal klare å presse oss inn i et soverom på 10 kvadratmeter, hvor det i tillegg er dårlig luft pga røykskader. Han har sagt at vi eventuelt kan ta i bruk stuen som et sted for å sove, men arbeiderne som fikser andre etasje, må gå forbi stuen, noe som kommer til å by på mye støy og lite privatliv. Siden saksbehandler ba oss om å flytte tilbake i huset, tok vi rådet og prøvde det ut. Det endte opp at vi måtte dra fra eneboligen vår midt på natta på grunn av dårlig luft og lite plass. Hver gang jeg sender en klage skriftlig, får jeg aldri responsen tilbake skriftlig, men muntlig . Han ringer meg opp og diskuterer problemene. Hver gang jeg sender inn en klage skylder saksbehandler på takstmann og takstmann på saksbehandler. Jeg føler at saksbehandleren sammen med takstmann prøver å gjøre et forsøk på å lure meg. Jeg har følt på dårlig kommunikasjon og uhyggelig stemning under hele samtalen, og følt meg lite komfortabel. Jeg kunne ønske at situasjon hadde blitt behandlet på en mye bedre måte, hvor kommunikasjonen kunne vært holdt på et mye høyere nivå. Atmosfæren kunne også ha vært forbedret. Jeg ba saksbehandler om å sende en skriftlig versjon av samtalen vår angående boligen, hvor du blant annet nevnte at vi kunne sove i stuen og var uvitende om antall soverom vi hadde i første etasje. Sove i stuen er ikke aktuelt, med tanke på at arbeiderne som jobber oppe må gå forbi for å kunne gå opp til andre etasje. Jeg sliter allerede med søvn pga tungpust, og har vært i sykemelding frem til nå på grunn av det, og dersom noen skal går opp og ned, og lager støy, blir det ikke noe bedre. Saksbehandler sammenlignet også situasjonen min med en som bor i leilighet, og ba meg tenke hvordan de klarte å leve på et ettroms leilighet. I motsetning til dem har jeg en familie på fire, i tillegg til at jeg betaler forsikring for en enebolig og ikke en leilighet, som er relativt billigere. Det har vært lite kommunikasjon mellom dere og takstmann, hvor dere anklager hverandre dersom noe går galt og jeg trenger derfor samtalene og forhandlingene våre skriftlig, slik at jeg kan ta saken videre.
Hei! Takk for at du tok deg tid til å skrive en utfyllende tilbakemelding til oss. Vi får dessverre ikke uttale oss om skadesaker i åpent forum. Send oss gjerne klagen på epost til [email protected], slik at vi kan ta dette videre. Hilsen Codan
Billigere ,hyggelig kontakt person,og flink til å fortelle meg hva som er best
Hei Marit! Takk for at du tok deg tid til å gi oss en hyggelig tilbakemelding! Ønsker deg en fortsatt fin sommer. Hilsen Codan