Eika Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bra, men sammenligner priser på forsikringer vært andre eller tredje år for å få best pris.
Alltid god hjelp å få, og så er de kundebehandlerene veldig hjelpsommme.
Først var det lav pris som avgjorde valget. Deretter ble det faktorene; trygghet, service-vennlighet og god pris! En kombinert trio som utgjorde valget enkelt å fortsette å være kunde. Det er oftes de små selskapene som er best. De uten store reklame budsjetter men som deretter må satse hardt på god service og lav pris.
Har kun reiseforsikring hos Eika. Når skade oppsto, var de dyktige til å ivareta meg! Etter at Eika krever at det må opprettes høyrentekonto, er jeg ikke interessert.
Kom hjem etter ferie i usa 10 januar da hadde det vert innbrudd 8 januar. De hadde revet ut en inngangsdør og tatt alle nøkler til bil og bobil osv og eks andre ting. Politiet var her tok kun bilder, jeg kontaktet de 7 ganger med beskjed kontakte meg får ta fingeravtrykk enda ikke hørt noe. Så begynte marerittet med mitt forsikringselskap Eika ringte med en gang jeg landet på norsk jord og hjemme se hva som var borte sa att nøkler til bobil og bil og vogn er tatt, står ulåst hører ikke noe mer. Jeg kontakter de igjen og sier her står det ulåste biler får 700000, bare forsyne seg. Får ikke bekreftelse på att jeg kan sende de på verksted så ser jeg att de først har vert prøvet bryte opp verandadøren osv. Så får jeg plutselig beskjed att saken er stoppet, sendt til høyere hold ???? Så får jeg en telefon fra faver, ett byrå som utreder det kom ei dame fra tidligere politi, satt her spurte meg ut som om jeg var mistenkt følte jeg pga en symbolsk skade, så i dag ringer de fra polygon og skal hit se på verandadøren pga eika synes det var dyrt??? Hallo hele huset er pusset opp fra a til å, alt er nytt, det koster vel mer å sende flere selskaper hit enn betale ut det det koster reparere. Jeg skal ikke ha ut noen penger, hva med biler til 700000 som står her ??? Normal interesse fra forsikringen var og sikre de bilene men nei. Nokk er nokk så maken til behandling av kunder går ikke ann så tenk over før dere forsikrer dere sjekk først hva rutinene er hos alle forsikringer før dere tegner noe her i eika.
Eika forsikring er helt ubrukelig på kundebehandling. meldte om skade på varmepumpe, fikk ikke tildelt noen saksbehandler og heller ikke kundekontakt. Eika avgjør saken med at de har hørt rykter om at det er en svakhet på dette produktet. Var det en Bilskade ville jeg vel fått avslag. fordi DE har hørt rykte om at jeg var over fartsgrensen, mitt Eika forhold er hermed Avsluttet. Til alle andre Sjekk kundeomtale !!!
Er fornøyd, men forsikringen på tesla x var alt for høy, derfor vil jeg ha tilbud fra andre aktører
Har fullstendig priset seg ut av markedet, får samme forsikringer til mye lavere pris i samtlige andre selskap.
Veldig grei kundebehandling, men de har blitt for dyre. De øker stadig prisene.
Aldri en eneste gang har jeg fått utbetalt det jeg har rett på. Ikke fikk jeg utbetalt for skadet pc i forsikring fordi brevet fra reperatør var i følge dem "ufullstendig". Det var det eneste de kunne gi meg. Da jeg opplevde brann og tingene mine innesperret, nektet de å utbetale det jeg hadde rett på selvom det står i dokumentene mine at jeg har rett på ved evakuering. I tillegg, overhører vi dem baksnakke meg på telefonen noe jeg syns er uholdbart i en "seriøs" forretning. Unngå dem. Vær så snill å ikke bli lurt av "billig" avtaler. Ikke verdt det når du ikke kan bruke det når du virkelig trenger
Når mitt tak skulle skiftes mente dei det var nok og skifte halve. Men dei fikk ikke tak i samme tak så dei mente to forskjellige tak ikke gjorde noe. Eksperter sa,at det ikke gjikk ann og sammenfalle to forskjellige tak. Men dei gadd ikke svare engang på portalen.