Eika Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Når mitt tak skulle skiftes mente dei det var nok og skifte halve. Men dei fikk ikke tak i samme tak så dei mente to forskjellige tak ikke gjorde noe. Eksperter sa,at det ikke gjikk ann og sammenfalle to forskjellige tak. Men dei gadd ikke svare engang på portalen.
Alltid lurt å ta en sjekk hvert år, har vært i eika i maaaange år og godt mulig fortsetter. Venter på tilbud.
For det første var det utrolig frekk kundebehandling ved en tlf samtale. Dessuten var det ingen hjelp å få. Har også opplevd flere ganger å få tilsendt dobbelt opp med fakturaer, selv om de blir betalt med en gang. Prisene øker også hele tiden, og jeg har endt opp med å betale mye mer enn hva jeg fikk tilbud om.
Har vært kunde hos Eika i snart 8 år. Etter å ha fått avsluttet forsikringen pga en faktura som bommet på forfall med noen dager ble jeg enig med de om at sålenge faktura ble betalt snarest mulig skulle den starte opp igjen slik den var fra før. Faktura ble betalt og jeg fikk en telefon fra en meget uhyggelig kundebehandler (Skue Sparebank) som informerer at de kunne ikke aktivere forsikringen igjen da de så på meg som en risikokunde pga denne ene betalingen! Fortalte om avtalen jeg hadde stående men ble blankt avslått med vas og surr!
Hyggelige og hjelpsomme folk men mangler en mere moderne kundesupport enn over telefon. Jeg har vært kunde i flere år men føler jeg mangler å få noe tilbake fra de med å gi meg bedre tilbud på mine nåværende forsikringer