Eika Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Alltid lurt å ta en sjekk hvert år, har vært i eika i maaaange år og godt mulig fortsetter. Venter på tilbud.
For det første var det utrolig frekk kundebehandling ved en tlf samtale. Dessuten var det ingen hjelp å få. Har også opplevd flere ganger å få tilsendt dobbelt opp med fakturaer, selv om de blir betalt med en gang. Prisene øker også hele tiden, og jeg har endt opp med å betale mye mer enn hva jeg fikk tilbud om.
Har vært kunde hos Eika i snart 8 år. Etter å ha fått avsluttet forsikringen pga en faktura som bommet på forfall med noen dager ble jeg enig med de om at sålenge faktura ble betalt snarest mulig skulle den starte opp igjen slik den var fra før. Faktura ble betalt og jeg fikk en telefon fra en meget uhyggelig kundebehandler (Skue Sparebank) som informerer at de kunne ikke aktivere forsikringen igjen da de så på meg som en risikokunde pga denne ene betalingen! Fortalte om avtalen jeg hadde stående men ble blankt avslått med vas og surr!
Hyggelige og hjelpsomme folk men mangler en mere moderne kundesupport enn over telefon. Jeg har vært kunde i flere år men føler jeg mangler å få noe tilbake fra de med å gi meg bedre tilbud på mine nåværende forsikringer
Har vært fast kunde til Eika i åresvis, opplevd de som veldig de aller fleste ganger det har vært noe. Men litt ute av det blå, så ble forsikringen vår stengt av, vi hadde akkurat fått ny forsikring og glemt å sette opp beløpsgrense i nettbanken, samtidig som vi flyttet så mottok ikke varsler i post. Da var det et par regninger vi ikke fikk betalt, jeg kontaktet derfor Eika å spurte om hvordan ting lå ann, de sendte meg oversikt på faktura per mail, å sa det ikke var noe problem, bare betal innen neste uke. Tirsdagen i «neste uke» ble forsikringen stanset, jeg ringte Eika å ble fortalt at det var bare å betale og de skulle ordne forsikringen. Jeg betalte, ble oppringt, der de forklarer at de ikke kommer til å sette på forsikringen igjen. Helsikes idiotisk policy med elendig dårlig kundebehandling. Null forståelse. Selv når Eika selv feilinformerer meg som forbruker. ALDRI igjen eika.
Bilforsikring alt for dyr. Dette med el bil forsikring og pris holder ikke.
Dette selskapet fungerte bra helt til vi hadde boligbrann i mars 2018. Da fikk vi merke hva de står for!! Ble tilbudt en elendig erstatning for våres 11 år gamle bolig som brant ned til grunnen.. Det lot seg ikke gjøre på noen som helst måte og komme i mål med erstatninga vi fikk! Manglet nesten en mill på at vi skulle få opp igjen tilsvarende hus som vi hadde!! Hadde mange samtaler med de om dette, men fikk alltid veldig arrogante og avvisende svar! Og ble til tider gjort narr av og ledd av! Måtte få hjelp av en flink advokat for og få ut det vi hadde krav på!! (nesten alt da). Han avdekket et tydelig forsøk på bedrageri fra Eika og skjønnsmennene som taksere huset våres! Vurderte politianmeldelse.. men hadde ikke mer krefter igjen til det.. styr unna folkens!! Dette er arrogante bedragere!!
Lave priser i forhold til andre selskaper. Meget bra kundeservice. Fikk ekstra bonus ved flytting fra et annet selskap.
Mangler gode web og app løsninger. Må ringe til Eika i en evig lang tlf kø for å få svar.
Har ikke hatt noen problemer med selskapet. Har nettopp gjennomført en kaskoskade med selskapet som er uten noen problemer.
Billig og bra kundeservice. Har riktignok ikke trengt å bruke forsikringen, så kan ikke uttale meg om den biten
Gode priser, god service og fikk god hjelp når bilen min ble stjålet. Det dårlige er at de roter fælt med detaljene på forsikringene, kjørelengde på biler blir forandret uten at jeg ber om det, detaljer på husforsikring endres, osv...
Eg vart ikkje fornøyd med min reiseforsikring, eg mista min rygsekk med forskjellig i og fek litte i erstatning, det var i forbindelse med min ferie.
Det behandlet meg som en dritt person og lurte meg. Fikk sensitiv informasjon og navngi personer når jeg snakker med dem.