Eika Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Snakket med en mann på kundeservice tidlig i vinter. Han var så uhøflig og kjeftet så stygt på meg for at jeg ikke sto som kontaktperson. Saken var at jeg hadde kjøpt leilighet av hun som tidligere var kontaktperson og hun hadde gitt dere beskjed at jeg skulle overta som kontaktperson. Jeg ønsket bare å sjekke at alt var i orden.
Bra kundebehandling og service, men jevnt over dyrere en sine konkurrenter.
Fikk brannskade i enebolig mens jeg var forsikret i Eika for noen år siden. Man tror det verste er over når brannen er slukket, men som kunde hos Eika var det da problemene virkelig startet. De sendte inn en "takstmann" som fortalte meg at alt som var skadd var så gammelt at jeg ikke kunne forvente å få dekt mer enn en firedel av nypris, samtidig som en klesvasker fra ISS/Recover anslo hva som måtte utbedres teknisk i gulv og bærende konstruksjon. Takstmannen fakturerte feks tre dagers leting etter brukt låsekasse til altandør fra - 76, men det endte med at jeg fikk ny altandør likevel til en sjettedel av hva letingen etter låskasse kostet. Dette er kun et av mange eksempler på hårreisende prioriteringer og korrupsjon i skadeoppgjør. Eika tok ikke ansvar for noen ting. Eika har også en tradisjon for å skrive ned størrelsen på huset ditt, eller skrive feil kommune i adressefelt, sånn at huset blir billigere å forsikre for dem, men ikke for deg. Jeg unner ingen å være forsikret hos Eika når skaden inntreffer. Styr unna.
Fikk masse hjelp når hadde en skade som andre hadde forårsaket, men lite hjelp når en trengte det som mest økonomisk.
Jeg var uheldig med bilen. Men oppgjøret er ordnet. Ingen problemer. Fornøyd kunde.
Har hatt bruk for både bil- og reiseforsikring flere ganger, og får like god hjelp hver gang. Litt ivrige på å sende ut hele forsikringsavtalen på nytt i papirform om jeg er inne på nett og justerer bare kjørelengden. Savner litt mer tilgjengelighet i digitale plattformer og mulighet til å gjøre flere endringer på produktene på nett - selv om dette også har blitt bedre.
Gidder ikkje og svare på mail lenger. trekker og trekker usaklige beløp via avtale giro uten grunn. Helt ok priser men når du trenger hjelp da får du ikkje det.
Dårlig kommunikasjon, vet ikke hvordan man kan få hurtig kontakt med konsulent.
Hyggelige damer! Møtt som en kunde som har betydning for selskapet og følte at mine problemer kunne løses på en god måte.
Fekk beskjed og betalte for delkasko. Punkterte og blei jekka opp av viking. Dei nektet for at eg hadde delkasko uansett om eg har betalte for det. Elendige alle samen i det firmaet.
Syns de er blitt alt for dyre og alt for liten hjelp å få når man spør dem om noe, blir bare avvist.
Dårlig kundeservice og dyr forsikring for unge sjåfører. Jeg har 2 biler i selskapet og må betale 3600kr i månden for full kasko og ansvar
Her må du kunne dine juridiske leksjoner. Dette er et svært dårlig selskap som ikke gjør noe positivt for kundene sine. Styr unna !!!!
Roads were renewed at Hofstrade and my car was full with asfalt . We were with 40 people that had the same issue and all made a case at their insurance . Most of my colleagues have been helped within 6 months. While I after more then a year still haven't received any update or any money. I have requested updates regularly but get stupid answers. Have been insured for 26 years and have had my share of bad luck but this insurance is worst ever. Would not suggest this insurance to anyone!
Dårlig kundebehandling, de lytter ikke til kunden. Sender purring på faktura som kunden ikke har mottatt, nekter og slette purregebyr. Nå er jeg lei og vil bytte selskap.
Har egentlig ikke stort annet å si - styr unna.. er du en tolmodig sjel som kan vente en mnd før saken blir tatt tak i, for så å trenere saken ytterligere - lykke til...