Eika Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dårlig kundeservice og dyr forsikring for unge sjåfører. Jeg har 2 biler i selskapet og må betale 3600kr i månden for full kasko og ansvar
Her må du kunne dine juridiske leksjoner. Dette er et svært dårlig selskap som ikke gjør noe positivt for kundene sine. Styr unna !!!!
Roads were renewed at Hofstrade and my car was full with asfalt . We were with 40 people that had the same issue and all made a case at their insurance . Most of my colleagues have been helped within 6 months. While I after more then a year still haven't received any update or any money. I have requested updates regularly but get stupid answers. Have been insured for 26 years and have had my share of bad luck but this insurance is worst ever. Would not suggest this insurance to anyone!
Dårlig kundebehandling, de lytter ikke til kunden. Sender purring på faktura som kunden ikke har mottatt, nekter og slette purregebyr. Nå er jeg lei og vil bytte selskap.
Har egentlig ikke stort annet å si - styr unna.. er du en tolmodig sjel som kan vente en mnd før saken blir tatt tak i, for så å trenere saken ytterligere - lykke til...
Det tok lang tid for skaden ble utbedret og vi fikk beskjed om at selskapet ikke dekket nytt gulv i nedre del av stue fordi de mente dette var et separat rom. Vi har en åpen planløsning mellom kjøkken, spisestue og stue der et ca 15 cm høyt trappetrinn skiller. Dermed anså selskapet at den nedre delen var et eget rom. Vi godtok å betale materialene til gulv i nedre del selv, mot at selskapet dekket arbeidet. Arbeidet er dårlig utført med svai i gulvet flere steder. Vi har ikke hørt noe fra selskapet etter at arbeidet var avsluttet, hverken når det gjelder sluttrapport eller sluttoppgjør. Alt i alt føler vi at vi har fått tilbake lite fra forsikringsselskapet i forhold til det vi betaler i forsikringspremie.
I den tiden vi var forsikret i Eika, hadde vi 1 skade, denne skaden var på våtrom. Vi hadde allerede bytta selskap der vannskaden så ble oppdaget i etterkant. Dette er noe som skulle dekkes av Eika, men i stede ble takstmann sendt ut, for så å åpne veggen. I brevet sendt fra Eika fikk vi så svar om at skaden nå ha skjedd etter forsikrings perioden. Takstmann fra vårt nåværende forsikringselskap mener bestemt at dette er en gammel skade. Nå dekkes ikke skaden å vi står der med åpen vegg samt uten dekning på forsikring.