Eika Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hoven oppførsel og slett kundebehandling i alle ledd. Ingenting som haster når vi som kunder skal ha hjelp,som vi har kjøpt og betalt!! Men Gud hjelpes oss alle vist ikke vi....vi som er kunder...vi som dere i Eika jobber for...om vi ikke hopper når dere sier det...da er det alvor... En samling av inkompetente som tror at det er vi kunder som er her for dere.....det er nok dere som er her for oss som dere er så heldige og jobbe for...kundene.!!
Syns dem er rimelig på noen områder, men syns også dem er dyre på andre områder. derfor jeg velger å bytte
Enkelt å få tak i min kontaktperson. Har hatt 3 skader og hver gang har oppgjør gått smertefritt.
Jeg var så uheldig at jeg datt og slo meg på tur til Puerto rico Spania og da påstod EIKA at jeg var beruset noe jeg ikke var,så jeg måtte skaffe erklæring på at jeg var edru noe jeg skaffet noe EIKA likte for da måtte de betale for behandling noe de måtte så det er det jeg kaller dårlig kundebehandling så hold dere unna EIKA Per H.
Forferdelig kundeservice. Med mindre du vil betale for å bli anklaget av ditt eget forsikringsselskap anbefaler jeg deg å styre unna, og velge en profesjonell aktør.
Hadde en Subaru Forester Turbo S Forsikringsselskaper er ikke glad i denne bilen når det står på ungdommer, men disse ga en knall pris
Billig men ikke mye annet enn det. Veldig enkelt men får ikke noe mer ut av det.
Skadeoppgjør/behandlingstid går kjapt og uproblematisk. Nærhet til selskapet/saksbehandler (Tilknyttet landets sparebanker)
Vanskelig å få hjelp ved behov, måtte være streng flere ganger i en og samme sak for at noe skal skje. Velger å høre på motpart. Vanskelig å få dialog og lite behjelpelig. De har salgskonsulenter i bankene nært kunde men de selger kun forsikringa og har intet å si når det oppstår skade. Da er det kun på Hamar man må forhold seg til. Ber man om annen saksbehandler, er det den som har saken som bestemmer om man får skifte eller ikke. Kan ikke anbefales. Skal skifte forsikring når vi får ordnet opp i saken vi holder på med.
Har vert tidligere kunde men dere priset dere ut i forhold til andre selskap.
Veldig trege når det kommer til å håndtere problem. Hadde en sak der bilen bilen ble ript opp under vask. Deres tilbud på problemet var latterlig , jeg gikk i 0 om jeg mottok deres tilbud. de hører ikke på andre spesialister enn sine egne. Selv om de ikke har noe peiling på ting.
Vi har nå byttet til annet forsikringsselskap, og anbefaler ingen Eika. Kunderådgiveren vi er ekstremt misfornøyd med het Camilla! Hun var meget arrogant og lite kundevennlig. Prisen ble dessuten 500 kr billigere pr mnd i det nye forsikringsselskapet.
Ofte prisøkninger hos Eika forsikring, ellers ok. Ingen skader, så har ikke noen erfaring ellers med kundeservice.