Eika Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har vært fast kunde til Eika i åresvis, opplevd de som veldig de aller fleste ganger det har vært noe. Men litt ute av det blå, så ble forsikringen vår stengt av, vi hadde akkurat fått ny forsikring og glemt å sette opp beløpsgrense i nettbanken, samtidig som vi flyttet så mottok ikke varsler i post. Da var det et par regninger vi ikke fikk betalt, jeg kontaktet derfor Eika å spurte om hvordan ting lå ann, de sendte meg oversikt på faktura per mail, å sa det ikke var noe problem, bare betal innen neste uke. Tirsdagen i «neste uke» ble forsikringen stanset, jeg ringte Eika å ble fortalt at det var bare å betale og de skulle ordne forsikringen. Jeg betalte, ble oppringt, der de forklarer at de ikke kommer til å sette på forsikringen igjen. Helsikes idiotisk policy med elendig dårlig kundebehandling. Null forståelse. Selv når Eika selv feilinformerer meg som forbruker. ALDRI igjen eika.
Bilforsikring alt for dyr. Dette med el bil forsikring og pris holder ikke.
Dette selskapet fungerte bra helt til vi hadde boligbrann i mars 2018. Da fikk vi merke hva de står for!! Ble tilbudt en elendig erstatning for våres 11 år gamle bolig som brant ned til grunnen.. Det lot seg ikke gjøre på noen som helst måte og komme i mål med erstatninga vi fikk! Manglet nesten en mill på at vi skulle få opp igjen tilsvarende hus som vi hadde!! Hadde mange samtaler med de om dette, men fikk alltid veldig arrogante og avvisende svar! Og ble til tider gjort narr av og ledd av! Måtte få hjelp av en flink advokat for og få ut det vi hadde krav på!! (nesten alt da). Han avdekket et tydelig forsøk på bedrageri fra Eika og skjønnsmennene som taksere huset våres! Vurderte politianmeldelse.. men hadde ikke mer krefter igjen til det.. styr unna folkens!! Dette er arrogante bedragere!!
Lave priser i forhold til andre selskaper. Meget bra kundeservice. Fikk ekstra bonus ved flytting fra et annet selskap.
Mangler gode web og app løsninger. Må ringe til Eika i en evig lang tlf kø for å få svar.
Har ikke hatt noen problemer med selskapet. Har nettopp gjennomført en kaskoskade med selskapet som er uten noen problemer.