Eika Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Sjekk opp flere selskaper og hvordan kundene opplever erfaringer, noen selskaper er seriøse og følger opp kundene raskt" andre selskaper drenerer og følger ikke opp kunden.
To forskjellig kundekonsulenter beklager selskapets rigide praksis og manglende vilje til å vise skjønn i konkret erstatningssak.
Kommunikasjon er bra. Oppgjørsrutiner kan bedres. Mine erfaringer er positive.
Hadde en dødsforsikring på en ung hund som måtte avlives, eika gjorde seg vanskelig i denne situasjon og brukte trusler om å legge ned saken hvis jeg ikke ettersendte dokumentasjon de ikke presiserte. Det ble ikke brukt noen personlige navn i saksbehandlingen, og behandlingstiden, samt responstiden var grusomt lang. Det gikk så langt at jeg måtte stille dem til veggs med utdrag av eget lovverk og trussel om media-lekkasje samt søksmål før de greide å etterkomme det de var forpliktet til å gjøre.
Har hatt litt problem m ei fosikring eg meiner eg sa opp i april... Men dei er ikke enige i d.
Håpløst å få kontakt med, sendte inn forsikringssak for flere uker siden med gjentatte purringer.
Topp selskap der ansatte ikke er selgere med provisjon, men faktisk ansatt for å gi gode råd.