Eika Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
To forskjellig kundekonsulenter beklager selskapets rigide praksis og manglende vilje til å vise skjønn i konkret erstatningssak.
Kommunikasjon er bra. Oppgjørsrutiner kan bedres. Mine erfaringer er positive.
Hadde en dødsforsikring på en ung hund som måtte avlives, eika gjorde seg vanskelig i denne situasjon og brukte trusler om å legge ned saken hvis jeg ikke ettersendte dokumentasjon de ikke presiserte. Det ble ikke brukt noen personlige navn i saksbehandlingen, og behandlingstiden, samt responstiden var grusomt lang. Det gikk så langt at jeg måtte stille dem til veggs med utdrag av eget lovverk og trussel om media-lekkasje samt søksmål før de greide å etterkomme det de var forpliktet til å gjøre.
Har hatt litt problem m ei fosikring eg meiner eg sa opp i april... Men dei er ikke enige i d.
Håpløst å få kontakt med, sendte inn forsikringssak for flere uker siden med gjentatte purringer.
Topp selskap der ansatte ikke er selgere med provisjon, men faktisk ansatt for å gi gode råd.