Eika Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Opplevde at de tok av bilforsikringen min for så å ikke sette på ny når jeg var i en bytte prosess rett før sommerferien. Oppdaget selv etter nesten 3 uker at bilen manglet forsikring. Hadde da kjørt mange km på 14 dager, og hadde vært på ferietur i Danmark uten forsikring på bilen. Må si dette er veldig skremmende med tanke på hvis noe skulle skjedd meg eller andre. Dette er da hovedgrunnen til at jeg velger å se etter annet selskap, samt prisen som jeg mener er vell høy med tanke på at alle mine forsikringer er hos eika.
Veldig bra service pluss at at jeg har mulighet til personlig oppmøte i bank med rådgivning.
Jeg syns det er at dumt at min lokale Eika-bank, og sikkert flere banker, uten å si fra nå trekker 10 kroner i mnd i tillegg til årsgebyret på mitt VISA-bankkort som VISA tar.
Raskt svar på alle spørsmål Det som IKKE er bra er at EIKA IKKE VIL ha kunder som vil forsikre ombygde busser til campingbiler. Bedre kundevennlighet og med det menes forståelse for den enkelte kundes situasjon og behov. Generelt sett er EIKA et selskap som har "glemt" hva kunder er og tenker 90% økonomisk gevinst per kunde.
Hyggelig kundebehandler, spør om du har gjort endringer slik at forsikringen din blir billigere. Minner på og sender oppdateringer en gang i året. Hvis du ikke bruker forsikring går egenandelen din ned for hvert år på alle dine forsikringer. Gunstig for meg hvis det skulle hende noe. Har hatt det samme selskapet i 15 år.
Tungvint å komme i kontakt med, spesielt når man har havarert i utlandet.
Har lokale kundebehandlere. Er ikke helt fornøyd med resultetet av en skadesak for annet familiemedlem. Synes Eika var litt for slappe her.