Eika Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Raskt svar på alle spørsmål Det som IKKE er bra er at EIKA IKKE VIL ha kunder som vil forsikre ombygde busser til campingbiler. Bedre kundevennlighet og med det menes forståelse for den enkelte kundes situasjon og behov. Generelt sett er EIKA et selskap som har "glemt" hva kunder er og tenker 90% økonomisk gevinst per kunde.
Hyggelig kundebehandler, spør om du har gjort endringer slik at forsikringen din blir billigere. Minner på og sender oppdateringer en gang i året. Hvis du ikke bruker forsikring går egenandelen din ned for hvert år på alle dine forsikringer. Gunstig for meg hvis det skulle hende noe. Har hatt det samme selskapet i 15 år.
Tungvint å komme i kontakt med, spesielt når man har havarert i utlandet.
Har lokale kundebehandlere. Er ikke helt fornøyd med resultetet av en skadesak for annet familiemedlem. Synes Eika var litt for slappe her.
Etter en forsikringssak er det helt klart at jeg aldri skal ha noe med Eika konsernet å gjøre igjen. Jeg har blitt møtt med total ignoranse. Hold dere langt unna Eika, det er mitt beste råd! Velg heller et seriøst konsern som IF eller Gjensidige om dere skal ha forsikring.
Ble påkjørt i mai. Fikk svar i oktober. Det er jo en meget lang behandlingstid? Dessuten så måtte jeg som kunde innhente taksering fra et eksternt firma. Å drive med dialog fra tre-fire forskjellige kontakt personer i eika som ikke var i stand til å gi meg informasjon på hvem som hadde saken. I det svaret jeg fikk, så hadde eika brukt denne takseringen som jeg innhentet med deres takstpersons navn på. Dette blir jo helt feil! Styr unna om du vil ha et selskap så ivaretar deg som kunde. Det er absolutt ikke vi som kunder som skal være nødt til å purre på forsikringsselskapet å drive taksering av skader. Det som Eika burde ha gjort eg: Å gi begge parter kontaktinformasjon til hvem som er saksbehandler, gi oss estimert tid på ferdigstillese av saken og innhente informasjon som er viktig for å belyse saken for begge parter.