Enter Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
om at nå bilen står stille og ønsket forsikring for lavest mulig årlig kjørelengde, fikk jeg 12.000km uansett... De påpekte at jeg kjørte mer (ikke oversteget) før og regner snittet ut fra det.
Just got a second hand car here in Norway, my first car in this country, got a bonus of 40% so damn low but i said what the heck "utlending" :)) i will pay but then i got phone call from them after 2 weeks, telling me that it's something wrong with my bonus (they realise that by them selves) because my driver license is 16 years old so then they told me what documents i need to send to them and got a nice bonus of 70% and a lower price for the insurance for first time owner of a car in Norway. So, hands down good customer service right there!
Elendig selskap - holder ikke det de lover. Burde ikke fått lov til å eksistere.
Tenker ENTER ikke tar vare på kundene sine ved dårlig kommunisert prisøkning
De har ikke e-post eller telefon uten en helt elendig chatt som ikke virker. De legger på forsikringer som ikke er ønsket å så gjør det seg umulige å få kontakt med. Men sende fakturor gjør de.
Ved kjøp av ny bil deles det ut brosjyre fra Enter som lover gunstige betingelser i 3 år. Det er bløff. Etter ett år er det ikke gunstig lenger. Både 2. og 3. år slår de til med ca 10,5% prisøkning.
Bilen sto på verksted. Tok taxi hjem. De dekket ikke leiebil.