Enter Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Just got a second hand car here in Norway, my first car in this country, got a bonus of 40% so damn low but i said what the heck "utlending" :)) i will pay but then i got phone call from them after 2 weeks, telling me that it's something wrong with my bonus (they realise that by them selves) because my driver license is 16 years old so then they told me what documents i need to send to them and got a nice bonus of 70% and a lower price for the insurance for first time owner of a car in Norway. So, hands down good customer service right there!
Elendig selskap - holder ikke det de lover. Burde ikke fått lov til å eksistere.
Tenker ENTER ikke tar vare på kundene sine ved dårlig kommunisert prisøkning
De har ikke e-post eller telefon uten en helt elendig chatt som ikke virker. De legger på forsikringer som ikke er ønsket å så gjør det seg umulige å få kontakt med. Men sende fakturor gjør de.
Ved kjøp av ny bil deles det ut brosjyre fra Enter som lover gunstige betingelser i 3 år. Det er bløff. Etter ett år er det ikke gunstig lenger. Både 2. og 3. år slår de til med ca 10,5% prisøkning.
Bilen sto på verksted. Tok taxi hjem. De dekket ikke leiebil.
Jeg fikk en gratis måned forsikring ifm kjøp av nybil. Neste gang takker jeg nei. Ligger 25% over Storebrand i pris på forsikring på min bil. Jeg fikk i tillegg en faktura på 1000 kroner på neste måned til tross for at jeg hadde sagt opp, og det er ikke mulig å komme i kontakt med dem. De sender en mail man ikke kan svare på, og har en helt ubrukelig chattetjeneste med en robot som ikke er til noe hjelp.